Reageer op: Overlijden standaard-keuze = 110 jaar

Home Forums Hulpvragen Genealogieprogramma’s GensDataPro Overlijden standaard-keuze = 110 jaar Reageer op: Overlijden standaard-keuze = 110 jaar

Simsgen
Bijdrager

Om dezelfde reden dat de ‘maximum leeftijd’ 110 jaar is ….. En hoeveel mensen worden ouder 110 jaar? Maar de ‘Maximumleeftijd 110’ kan ook verhoogd worden, dus dan zou dit ook ingesteld kunnen worden. Waarom is trouwens voor ‘Maximumleeftijd 110’ gekozen? Mocht je familie zijn van ‘Anna Brasz-Later’ (de oudste nog levende mens in Nederland 😀) en haar in je stamboom hebben dan weet je dat ook en dan haal je het vinkje bij haar weg. Het ‘overleden-vinkje’ zou net als het ‘dood geboren-vinkje naast ‘Overlijden’ zichtbaar kunnen zijn.
De reden is dat ik bij de personen waarvan ik (nog) geen ovl datum heb, netjes ‘Overleden’ wil hebben staan. En als ik dat, i.p.v. handmatig bij elke persoon moet doen, met één druk op de knop kan invullen, leek mij dat makkelijker.

Een andere vraag wat kan de reden zijn dat het programma bij ‘Dubbele punten’ op 90% stopt en het programma zelfs niet meer reageert? Het is tot nog toe alleen bij de Parenteel en Genealogie uitvoer.

Scroll naar top