Reageer op: Bij wie kan ik terecht?

Home Forums Hulpvragen Genealogieprogramma’s GensDataPro Bij wie kan ik terecht? Reageer op: Bij wie kan ik terecht?

#2439
yolanda
Bijdrager

Hallo,

Ik wil niet reageren op dit onderwerp maar zelf een vraag stellen.
Blijkbaar ben ik te dom om op dit forum te vinden hoe die in zijn werk gaat.
ik vind in ieder geen knop met bv. Stel je vraag.
Op dit moment wordt ik steeds gefrustreerder.
Net zoals Dhr. Peerboom kan ik niet vooruit.

Zie hieronder mijn vraag: :

Goedemiddag ,

Vanmiddag na veel heen en weer de upgrade Gens datapro 3 besteld.
De link netjes ontvangen en gedownload.

De update uitgevoerd na het lezen van Lees mij eerst.

Volgende melding verschijnt:
Deze locatie is geen Gens Data Pro 3 locatie.
Deze update werkt alleen in een Gens Data pro 3 installatie.

Nu is het zo dat ik altijd alle updates heb geinstalleerd. Echter als ik GDP open dan staat er toch dat ik Gens Data Pro 2.8 zou hebben.
Uit 2014 heb ik nog een mail dat ik 2.9.8.9. zou hebben. Dus dacht ik dan hoef ik alleen maar de upgrade te kopen.
Bij Gensdatapro.nl heb ik gezocht naar oplossingen, maar kan helaas geen toepasselijke vinden.

Ik hoop dat mijn verhaal niet al te warrig is.

Wat nu te doen? Ik heb 20 euro betaald voor de upgrade, maar kan hem nu niet gebruiken.
Moet ik nu een heel nieuw programma bestellen a 60 euro ? krijg ik dan nog die 20 euro terug?
Stel ik moet volgens u toch het volledig nieuwe programma kiezen, overschrijft dat dan het oude?
Als het niet anders kan, dan doe ik dat maar, want ik wil graag zo snel mogelijk weer aan de slag.
Graag uw advies, hulp, mening.
Ik hoop dat u mij verder kunt helpen.

Scroll naar top