1e afbeelding zoek

Home Forums Hulpvragen Genealogieprogramma’s GensDataPro 1e afbeelding zoek

Weergave van 6 geneste reacties
  • Auteur
      Pieter
      Bijdrager

Betreft GD3:

Aan deze bron zijn 2 afbeeldingen gekoppeld (zie bijlage). Als ik echter het afbeeldingsscherm open, door te klikken op de afbeelding, zie ik echter alleen de 2e afbeelding. De 1e is zoek. Bij bronnen met maar één afbeelding zie ik dus niets. De beide afbeeldingen worden wel meegenomen in een uitvoer naar MS Word.
      Dit geldt voor alle bronnen (personen heb ik nog niet getest) met één of meerdere afbeeldingen.

Heb ik iets fout gedaan bij de export van GD2 naar GD3 ?

Ik hoor het graag.

Vriendelijke groet,
      Pieter Schelling

• Dit onderwerp is gewijzigd 9 maanden, 2 weken geleden door Pieter.
      Bijlagen:
      Pieter
      Bijdrager

Ik heb inmiddels de reactie op het bericht van Maxim van Ooijen inmiddels gelezen, dus een vinkje bij [details] en wachten op de volgende update.

Bijlagen:
      btw
      Bijdrager

Wie dit probleem heeft kan met dezelfde link in het bevestigingsmailtje van de aanschaf van GensDataPro 3.0 een nieuwe versie (3.0.0.1) ophalen. Daarmee is dit probleem opgelost, evenals het probleem van de activiteiten.
      U hoeft niet opnieuw te converteren of exporteren. Gewoon de nieuwe installatie over de oude heen plaatsen.
      Deze nieuwe versie is gisteren eind van de dag neergezet. Wie daarna downloadde heeft deze nieuwe versie al.
      Wanneer u niet zeker weet of u deze 3.0.0.1 al heeft: kijk even onder help-nieuws.

Twan1954
        Bijdrager

ik heb nog even in mijn postbus gekeken, maar het originele mailtje heb ik niet meer. Hoe kan ik alsnog de versie 3.0.0.1 downloaden?

• Deze reactie is gewijzigd 9 maanden, 2 weken geleden door Twan1954.
      Pieter
      Bijdrager

Bedankt voor deze snelle oplossing, ik ga vanavond de nieuwe versie downloaden.

Groetjes,
      Pieter

Maxim van Ooijen
      Bijdrager

Ik heb ook de nieuwe versie binnengehaald. Toch is het niet helemaal in orde gekomen. Toen het probleem ontstond, heb ik bij mijn eigen record de plaatjes bekeken. Na de installatie van de nieuwe versie merkte ik dat de plaatjes die ik toen bekeken heb er niet meer zijn. Zo is mijn eigen geboortekaartje zoek. Verversen van de dossiertabel heeft niet geholpen. Misschien een algemene waarschuwing aan iedereen die 3.0 heeft gekocht om direct 3.1 binnen te halen en vooral niet aan de dossiers te zitten?

poldurgenealogie
      Bijdrager

Is het niet beter te wachten met direct een nieuwe versie op te halen? Na verloop van tijd komt er gegarandeerd een nieuwe update. Daarin zijn dan toch alle onvolkomenheden verwerkt? Redactie, graag uw reactie hierop.

Pieter
      Bijdrager

Beste poldurgenealogie, als iedereen wacht op een update waarin alle onvolkomenheden opgelost zijn, dan komt die update er nooit. Je hebt wel gebruikers nodig die tegen onvolkomenheden aanlopen en deze melden aan de programmeur, dan kan hij ze oplossen. En dan komt er uiteindelijk een update waarin e.e.a. is opgelost.
      Mijn ervaring is dat Bas Wilschut snel voor oplossingen zorgt!

Groetjes,
      Pieter

Weergave van 6 geneste reacties
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Scroll naar top