Activeringscode GDP2.9.9.4

Home Forums Hulpvragen Genealogieprogramma’s GensDataPro Activeringscode GDP2.9.9.4

Weergave van 4 geneste reacties
  • Auteur
      hbrou
      Bijdrager

Ik gebruik nog steeds GDP 2.9.9.4. Ik heb versie 3.0 gekocht, maar ik heb in het forum zoveel problemen gezien, dat ik nog even wil wachten met installeren.
      In afwachting daarvan heb ik 2.9.9.4 geïnstalleerd op een nieuwe desktop en nu wordt er weer een activeringscode gevraagd.
      Ik heb mijn gegevens nu naar verschillende emailadressen gestuurd, maar krijg iedere keer een andere verwijzing. De laatste naar dit forum, maar hier kan ik mijn lidnummer en CD nr. natuurlijk niet delen.
      De versnippering en vernieuwing van de NGV webomgeving, oude links en informatie op het internet en GDP is zeer ondoorzichtig.
      Kunt mij een emailadres geven waar ik een activeringscode kan aanvragen voor mijn nieuwe desktop?
      Hartelijk dank!
      Hans

Lang48
      Bijdrager

Hallo Hans, ik gebruik al een tijdje GensDataPro 3.0.1.7 op mijn beide computers en heb tot nu toe weinig problemen ondervonden. Maar als je het niet vertrouwd installeer je 3.017 op de nieuwe desktop en 2.9 op de oude desktop, dan heb je altijd de goede backup.
      Als je op de nieuwe desktop een activeringscode aanvraagt via het programma (kan ook via je e-mailprogramma) dan is het eerstvolgende mail met code de juiste. Maar je moet wel geduld hebben, het kan een paar dagen duren.

Lang48
      Bijdrager

Ten overvloede:
      http://gdp3.nl/GDP3_0frameset.htm?GDP3_shop.htm
      Het programma vraagt om een activeringssleutel.
      Deze activeringssleutel ontvangt u nadat u de registratiecode die in beeld komt , samen met het factuurnummer, inzendt.

Inzenden kunt u op twee manieren: direct of via uw eigen emailprogramma.
      Op sommige PC’s werken beide niet: de fire-wall instelingen verhinderen dan het zenden.
      In dat geval typt u de gegevens handmatig in een email aan registreren@gensdatapro.nl
      Met de knop “kopieer naar klembord” wordt in elk geval de ingewikkelde registratiecode op het klembord gezet om te plakken in de email.

hbrou
      Bijdrager

Hartelijk dank voor de reacties.
      Maar zoals gezegd wil ik graag eerst mijn oude versie 2.9.9.4 installeren op mijn nieuwe desktop, inmiddels met update 2.9.9.5..
      De laatste suggestie in de bijdrage van Lang48 zal ik eerst even volgen, registreren@gensdatapro.nl, had ik nog niet eerder gevonden.
      Ik zal laten weten of het gelukt is.
      Nogmaals dank!

hbrou
      Bijdrager

registreren@gensdatapro.nl werkte perfect!
      Ik kreeg gisteravond nog een uitgebreide mail van de dhr Wilschut met de activeringscode voor mijn oudere versie.
      Hij stelde mij ook gerust v.w.b. de werking van de laatste update versie van GDP 3.0 en deed ook de suggestie om 3.0 te installeren naast mijn oude versie om te kijken of ik tevreden was met het functioneren daarvan.
      Prima opgelost, dank!

Weergave van 4 geneste reacties
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.