Beroepen via WieWasWie (GDP 3.0.0.5)

Home Forums Hulpvragen Genealogieprogramma’s GensDataPro Beroepen via WieWasWie (GDP 3.0.0.5)

Weergave van 4 geneste reacties
  • Auteur
      Co Lumbus
      Bijdrager

Bij het invoeren van gegevens via WiewasWie worden veelal beroepen niet direct meegenomen.
      Als ik dan zelf via activiteiten iets toevoeg wordt alsnog het beroep toegevoegd.. Soms zelfs dubbel..
      Wat doe ik fout?
      Co L.

btw
      Bijdrager

De websites van WieWasWie verschillen nog wel eens van elkaar. Plaats eens enkele links (urls) van wiewaswie aktes die het niet goed doen, dan kijken we ernaar.

btw
      Bijdrager

Het kan ook zijn dat de beroepen er wel zijn, alleen niet direct worden getoond. Wanneer u ze direct wilt zien, kies dan NA het plaatsen van een WieWasWie akte even opties-reset boom. Dat hoeft u niet steeds te doen maar dan ziet u ze ook gelijk.

Co Lumbus
      Bijdrager

Om te beginnen:
      Gisteren heb ik reeds geantwoord. Maar het bericht is weggevallen/verwijderd?
      Mogelijke reden de drie links die ik er in vermeldde.
      Ik zal ze straks als pdf bijlage meesturen.
      Ik merk dat de problemen zich ook voordoen bij bij wonen (uit WieWasWie)
      Om ze te voorschijn te krijgen om overname enz. te controleren is het niet mogelijk omdat alleen via opties-reset te doen.
      Aanvullend moet eerst nog een andere persoon bewerkt worden of via vorige en dan weer terug met volgende.
      Dan worden de gegevens zichtbaar.. Toch wel omslachtig

Co Lumbus
      Bijdrager

Nu komt het pdf

Weergave van 4 geneste reacties
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Scroll naar top