Bestandenset d:\gensdatapro\datagd1\Van Amersfoort.GD2 [inc] niet gevonden

Home Forums Hulpvragen Genealogieprogramma’s GensDataPro Bestandenset d:\gensdatapro\datagd1\Van Amersfoort.GD2 [inc] niet gevonden

Weergave van 7 geneste reacties
  • Auteur
    Berichten
    • #3443

      Wellicht verplaatst of verwijderd.
      Heeft iemand dit al eens moeten oplossen? Ik ben mij niet bewust, dat ik iets verplaatst heb.
      Ik werk vanaf een externe schijf.
      In het programma krijg ik een log melding:
      prs:(C:\Users\fredv\AppData\Local\Temp\dummyprs2.gd2) : False
      en dat ook voor ‘rel’ en ‘plt’
      Wat kan er fout zijn gegaan?

    • #3445
      btw
      Bijdrager

      De externe HD kan een andere letter (anders dan d:\) toegewezen hebben gekregen door Windows.
      Dat kan elke keer anders zijn. Loop even alle stations af of er een map gensdatapro op staat, dan vindt u daar uw van amersfoort bestanden terug.
      Klinkt wel alsof u een vrij oude versie heeft want GDP (ook al 2.9.9.5) loopt de stations ook af. Overweeg even over te stappen naar GDP3 (zie http://www.gdp3.nl)

    • #3447

      De data staan op D: (externe schijf) In GensDataPro staat ook een dossier Oranje. Die opent hij wél. Er moet iets zijn misgegaan met mijn eigen dossier. Kan ik een back up erover heen zetten?

    • #3449

      Ik heb een back up kunnen gebruiken.
      Ik heb inderdaad versie 2.9.9.5
      Kan ik via uw link een update uitvoeren?

    • #3451

      Ik wil overgaan op GDPro 3
      Alleen via de site kom ik niet verder. Krijg steeds een kritieke fout op de site.
      Wordt daar momenteel aan gesleuteld?

    • #3452
      btw
      Bijdrager

      De site van de NGV ligt wat dwars. Dat horen we vaker. Het schijnt op den duur wel te lukken. (ik heb er geen invloed op)
      Maar zolang dat van amersfoort bestand niet opent in GDP2995 moeten we dat toch in orde krijgen…
      Lukt het niet het bestand (de bestandenset) te openen met [bestand]-[open GD2 bestandenset ?
      En dan naar de juiste plek bladeren ?]
      Of is het al gelukt met een backup ?

    • #3453

      Het is inderdaad gelukt met een back up. Veel dank voor uw advies.
      Wat het GD3.0 betreft; ik zal het blijven proberen.

    • #3470
      MH
      Sleutelbeheerder

      Als de site ledenservice – via welke je naar de webshop kunt gaan = dwars ligt druk dan op CTRL-R dan wordt de url opnieuw geactiveerd en dan gaat het meestal goed.. Maar dir foutmelding kan iets verder weer voorkomen. Opnieuw CTRL-R en je komt verder.

Weergave van 7 geneste reacties
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Scroll naar top