* Cannot chanche Visible in OnShowOnHide verder zie bericht

Home Forums Hulpvragen Genealogieprogramma’s GensDataPro * Cannot chanche Visible in OnShowOnHide verder zie bericht

• Dit onderwerp bevat 6 reacties, 3 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 4 maanden geleden door MH.
Weergave van 5 geneste reacties
  • Auteur
      Sophie
      Bijdrager

Hallo allemaal!
      Bij deze kom ik vragen om jullie hulp.
      Ik werk met GDP 2.9.9.5

Ik werk met 3 stambomen in het programma.
      Een stamboom waarbij mijn eigen familie de hoofdrol speelt.
      En 2 bestanden waarmee in de genealogie van twee dorpen aan het invoeren ben.

Ergens is er eergisteren iets helemaal fout gegaan.
      Van één van de dorpen heb ik een groot aantal personen verwijderd. Ik schat zo rond de 2000.
      Dit heb ik rustig in verschillende etappes gedaan en tussentijds ook opgeslagen.
      So far so good! Toen alles gedaan was en ik het later op de avond weer opende, kreeg ik dus een foutmelding en kon ik er niet meer veel mee beginnen.
      Dus een backup van maart terug geplaatst toen alle namen er nog op stonden. (tussentijds ben ik niet met dit bestand aan de gang geweest, vandaar de backup van maart).
      Allemaal prima, en daarna nog wat personen opnieuw ingevoerd. Niets aan de hand.

De volgende ochtend begint het ritueel weer opnieuw!
      De problemen begonnen met het enorme lange wachten tot iets opgeslagen is, of het lange wachten tot een link van WieWasWie geplakt is in het programma.
      5 tot 10 minuten wachten, En dan ineens … ja gelukt. Net als ik denk, ik moet stoppen, want er gaat iets niet goed hier, geeft het programma er zelf al de brui aan. Hij doet gewoon niets meer. Ik krijg wel verschillende schermpjes in beeld, naar gelang je ergens op drukt.

Afsluiten was een probleem. Nu weer geopend en ik zie een wit scherm. Maar ik kan nu geen kant meer op.
      Ook mijn privé bestand en het bestand van het andere dorp kan ik niets meer mee. Hij doet gewoon niets.
      Ik kwam erachter dat de Help Desk zoals ik die kende er niet meer was. Maar ik hoop dat jullie mij, als digibeet kunnen helpen.
      Heb geprobeerd om mij er zelf al een beetje in te verdiepen, En heb op internet en gezocht naar oplossingen.
      Maar zowel internet en alles wat ik onder Bestand lees, links bovenin het programma is allemaal hogere wiskunde voor mij.
      Dus ik hoop dat jullie mij stap voor stap kunnen helpen.

Ik had wat foto’s willen toevoegen van de verschillende vensters die tevoorschijn komen. Helaas lukt het comprimeren van de foto’s ook niet. Ze blijven te groot voor hier. Ik snap echt niet hoe het kan. Iemand die mij echt denkt verder te kunnen helpen wil ik met alle plezier foto’s via de mail sturen.
      Tekst in een paar van deze vensters is:
      * Table does not exist
      File one directory does not exist
      File:c\gensdatapro\temp\GDPactiveplt2.gd2.

* Cannot chanche Visible in OnShow or OnHide

* Cannot perform this operation on closed dataset

Graag jullie hulp in niet al te technische taal. Het is echt ingewikkeld voor een leek zoals ik.ben!
      Vriendelijke groet,
      Sophia

btw
      Bijdrager

Sophie, dit is toch iets voor de helpdesk. Mail het even naar gensdatapro@ngv-helpdesk.nl dan komt het wel goed

Sophie
        Bijdrager

Beste btw,

Ik heb het weer geprobeerd op het mailadres die je mij gaf. Het is trouwens hetzelfde mailadres waar ik mijn vraag al eerder naar verstuurd heb.
        Een antwoord krijg ik niet, alleen een automatische mail met verwijzing hier naar toe.
        Ondertussen krijg ik het gevoel dat er niemand meer thuis is bij de Helpdesk en waar ik in het verleden zo prettig geholpen ben., en dat ik ergens in niemandsland terecht gekomen ben.
        Hier wordt ik niet geholpen maar bij de Helpdesk zelf ook niet.
        Er moeten toch mensen zijn die mij helpen kunnen!!!
        Groet Sophia

Sophie
      Bijdrager

Beste btw,

Ik heb het weer geprobeerd op het mailadres die je mij gaf. Het is trouwens hetzelfde mailadres waar ik mijn vraag al eerder naar verstuurd heb.
      Een antwoord krijg ik niet, alleen een automatische mail met verwijzing hier naar toe.
      Ondertussen krijg ik het gevoel dat er niemand meer thuis is bij de Helpdesk en waar ik in het verleden zo prettig geholpen ben., en dat ik ergens in niemandsland terecht gekomen ben.
      Hier wordt ik niet geholpen maar bij de Helpdesk zelf ook niet.
      Er moeten toch mensen zijn die mij helpen kunnen!!!
      Groet Sophia

MH
      Sleutelbeheerder

Beste sophie,

Stuur een mail naar Boekbinder@ziggo.nl dan zorg ik wel dat die op de juiste plaats komt.

MH
      Sleutelbeheerder

Foute e-mail

het moet zijn boekbinder@hccnet.nl

MH
      Sleutelbeheerder

Beste Sophie,

Stuur even een mail naar boekbinder@hccnet.nl dan komt het wel goed.

Of is het probleem intussen opgelost?

Weergave van 5 geneste reacties
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Scroll naar top