dossier niet zichtbaar

Home Forums Hulpvragen Genealogieprogramma’s GensDataPro dossier niet zichtbaar

Weergave van 3 geneste reacties
  • Auteur
      zwiebel
      Bijdrager

Maak nu gebruik van gensdata 3.0

Ik wil een dossier toevoegen met foto’s bij personen. Via dossierhandelingen kan ik een document toevoegen.

Vervolgens zie ik dat de foto in het dossier is opgenomen doordat rechtsboven bij de persoon de eerste foto wordt weergegeven. Verder kun je hier op klikken en zie je de overige foto’s . Tevens wordt er in de map waar ik de foto’s van die persoon bij elkaar heb staan een submap thumbnails gemaakt.

In 99% van de gevallen gaat het goed. Echter….bij sommige personen lukt het niet. Er wordt geen submap thumbnails aangemaakt en de foto is niet zichtbaar bij de persoon. Als ik dezelfde foto nog een keer wil toevoegen krijg ik de melding dat deze reeds in het dossier zit en er niets veranderd.

Wat mij hierbij opvalt is dat in het tabblad dossier bij die persoon in de kolom toegewezen geen Y staat en ook geen pad, zelfs helemaal niets. Terwijl bij de personen waar het wel lukt toegewezen een Y krijgt.

Hoe is dit op te lossen? Ik zie nog geen mogelijkheden om de tabel handmatig te veranderen in Y en een pad, volgens mij valt zo het probleem op kan lossen.

btw
      Bijdrager

Welke versie heeft u precies ? We zijn bij 3.0.1..7. Haal eventueel de laatste op op http://www.gdp3.nl

zwiebel
      Bijdrager

versie 3.0.1.0.0

zwiebel
      Bijdrager

update heeft het probleem opgelost. dank

Weergave van 3 geneste reacties
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.