dossier

Weergave van 2 geneste reacties
  • Auteur
      Maxim van Ooijen
      Bijdrager

Bij het gd-bestand Wateringen heb ik een map Wateringendossier waar alle jpg-bestanden in zitten. Na de upgrade naar gd3 zijn de plaatjes nog wel zichtbaar als thumbnail, maar als ik er op klik, krijg ik een leeg dossierscherm. Bij meer dan 1 plaatje bij een persoon zijn in het dossierscherm alle plaatjes te zien, behalve de eerste. Ik kan een van de andere openen en dan door alle plaatjes bladeren (ook de eerste). Als ik de afbeeldingen weer sluit zijn alle thumbnails verdwenen.
      Hoe koppel ik de bestanden in de dossiermap weer aan de afzonderlijke personen? Het gaat om 3710 dossiers met 5082 afbeeldingen, dus ik doe ze liever niet een voor een.

Maxim van Ooijen
      Bijdrager

Aanvulling: als ik in het lege scherm op de knop ‘Maak thumbnail’ klik, verschijnt er de mededeling ‘Kan niks met [c:\gensdatapro\datagd1\wateringendossier\]’.
      Verversen van de dossiertabel helpt ook niet.

btw
      Bijdrager

Er iets mis met dit dossierscherm, maar het is niet ernstig. Een update 3.0.0.1 is onderweg. Ondertussen helpt het om het vinkje “details” aan te vinken: het scherm schakelt dan naar een lijst weergave in plaats van een tegelweergave, en daarin zijn alle afbeeldingen weer goed te zien.

Weergave van 2 geneste reacties
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Scroll naar top