extra informatie op persoon en/of familieblad

Home Forums Hulpvragen Genealogieprogramma’s GensDataPro extra informatie op persoon en/of familieblad

• Dit onderwerp bevat 1 reactie, 2 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 3 weken geleden door btw.
Weergave van 1 genest reactie
  • Auteur
      Twan1954
      Bijdrager

Ik heb de layout van de standaard word-sjablonen voor de verschillende rapporten (zoals familieblad, persoonsblad, e.d.) aangepast aan mijn persoonlijke voorkeuren, voor wat betreft lettertype, al dan niet vet of cursief, extra lege regels, e.d. en dat werkt allemaal prima.
      Het enige nadeel is dat ik na elke update van GD. de zelf gemaakte .rtf bestanden weer moet terugzetten, maar daar is mee te leven.
      Wat ik echter mis op de persoon- en familiebladen is de leeftijd (bij overlijden).
      Is er een mogelijkheid om deze extra informatie toe te voegen, bijvoorbeeld in het vak voor “overleden”?

btw
      Bijdrager

Bij een update worden er geen bestanden overschreven. Alleen de applicatie, gensdatapro.exe
      Bij de upGRADE naar 3.0 werden die rtf wel overschreven (de oorspronkelijke werden verplaatst naar een “oud” map). Maar dat is dus éénmalig.
      Leeftijd in de sjablonen kunnen wel wel eens naar kijken…

• Deze reactie is gewijzigd 3 weken geleden door btw.
Weergave van 1 genest reactie
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Scroll naar top