foto

Weergave van 6 geneste reacties
  • Auteur

mijn foto’s verschijnen niet meer in beeld bij de uitvoer mogelijkheden.
      Weet iemand raad

btw
      Bijdrager

Het kan helpen wanneer u iets meer vertelt over het probleem: welke uitvoer ? Ziet u wel foto’s op het scherm ? Stuur er wat printscreens bij van uw hele scherm.
      Er staat natuurlijk gewoon ergens een vinkje uit, maar misschien bent u met een herstelbestand bezig en is de link naar de dossiermap er even niet of zoiets.

Dank u voor het antwoorden.
      Bij alle uitvoeren komt er geen foto bij het eindresultaat.
      Wel zie ik de fotos voorbij komen als ze alles ophalen, maar dat vertaald zich niet in zichtbaar op de A4.
      Ik heb alles teruggezet op de standaardwaarden maar helaas.

Weet u iemand in het westland die mij misschien kan helpen

btw
      Bijdrager

de foto’s komen zowiezo pas in beeld bij openen in MSWord… of de tekstverwerker die u gebruikt…
      kiest u wel voor “openen in MSWord ?” Plaats eens een printscreen van de uitvoer waarin de foto;s missen

:Persoon 2
      Leentje
      Meij van der
      Geboren: te Ursem 18 aug 1894
      vrouw
      Gedoopt:
      Rooms Katholiek
      Beroep:
      Activiteiten: woont Kanaalstraat 12 Middenmeer in 1955
      Overleden: te Wieringermeer 30 nov 1969

:

[$GDPim:pasfotos\M002.JPG/GDPim$]
      [$GDPim:huisfotos\GM002.JPG/GDPim$]
      [$GDPim:000002.dos/GDPim$]
      Vader: Albertus Bernardus Meij van der, zn. van Eduard Julius Josephus Meij van der en Aafje Groot, geb. te Hoogwoud op 4 mrt 1860, ovl. (68 jaar oud) te Ursem op 21 feb 1929
      Moeder: Meinoutje Nes van der, dr. van Jacob Nes van der (veehouder/ landman) en Antje Baar van, geb. te Ursem op 1 mei 1858, ovl. (44 jaar oud) te Hoogwoud op 20 aug 1902
      tr. (resp. 28 en 30 jaar oud) op 5 okt 1888

Relaties:

1 Petrus Groot, zn. van Arie Groot (Landman) en Guurtje Kruijer, geb. te Heerhugowaard op 1 jul 1893, , Landbouwer, ovl. (76 jaar oud) te Alkmaar op 6 feb 1970 tr. (resp. 27 en 28 jaar oud) te Ursem op 28 apr 1922

hoe moet ik dit openen in msword

:

MH
      Sleutelbeheerder

In uw voorbeeld zie ik duidelijk de foto’s staan in de vorm van een codering.
      Dit is de manier waarop GDP in de RTF-uitvoer de foto’s opneemt. Dit zijn codes naar de foto’s.
      Zoals Bas al schreef: de foto’s worden pas zichtbaar in het tekstverwerkingsprogramma..
      Al eens in die RTF-uitvoer gekeken bij het menu Bestand, waarin ook opslaan etc. staat.
      Als eerste wordt daar Open in ms Word genoemd.. Klik daarop en u krijgt een word bestand met zichtbare foto’s.
      Maar…. let op. Als u GDP nu afsluit zijn de foto’s verdwenen.. Zolang GDP open staat kan Word de foto’s via de codes vinden en vertonen.
      Om de foto’s na het sluiten van GDP te blijven zien moeten deze eerst ontkoppeld worden van GDP.
      Daarvoor dient de macro.
      Lees hier alles over in de Help – Basishandelingen – Uitvoer – Basishandelingen met Microsoft Word.

succes

Weergave van 6 geneste reacties
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Scroll naar top