foutmelding bij maken backup GDP3

Home Forums Hulpvragen Genealogieprogramma’s GensDataPro foutmelding bij maken backup GDP3

Weergave van 4 geneste reacties
  • Auteur
      cblommers
      Bijdrager

ik krijg de foutmelding zoals vermeld in de bijlage. wie kan mij helpen?

Bijlagen:
      cblommers
      Bijdrager

ik krijg foutmelding zoals in de bijlage. wie kan mij helpen

Bijlagen:
      Mathieu Hendriks
      Bijdrager

Het antwoord lijkt me duidelijk.
      Er staat dat iets niet opgeslagen kan worden in het dossier omdat er vermoedelijk geen ruimte meer is op het apparaat (externe disk; schijf, usb, etc).

btw
      Bijdrager

Beste heer Blommers, waar ook maar mogelijk melden we dat bij voorkeur GDP in een eenvoudige map zoals c:\gensdatapro\ moet worden geïnstalleerd. U heeft kennelijk toch geïnstalleerd in uw documentenmap. Dat kan lang goed gaan, maar op een gegeven moment kunnen dit soort problemen ontstaan: ik vermoed dat de complete map+bestandsnaam het probleem is: die is te lang.
      Verplaats in verkenner de gensdatapro map naar c:\ en start dan gensdatapro vanuit die verplaatste map. Werkt het dan wel ?

cblommers
      Bijdrager

beste btw
      ik dank je voor je snelle reactie. ik heb inmiddels de bestanden weer op de juiste plaats gezet en ga er van uit dat het nu is opgelost.
      ik ben blij met de nieuwe versie 3.0 alles werkt nu sneller. Ik ben indertijd begonnen met de DOS versie dus maak al een tijdje gebruik van GDP

het antwoord van Mathieu Hendriks
      over de Demo versie van 3.0 het was wel flink zoeken maar heb hem toch gevonden. nu kan ik anderen waarvan ik de stamboom uitzoek. eventueel interesseren via de Demo versie. door die te laten installeren en hun het bestand toe te sturen. in de hoop dat het ze aanzet tot aanschaf.
      groeten Cor Blommers

Weergave van 4 geneste reacties
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Scroll naar top