GDP 3010

Weergave van 7 geneste reacties
  • Auteur

Ik heb zo juist de nieuwste versie 30.10 proberen te installeren maar dat lukte mij niet.
      Hij is wel uitgepakt, maar niet geïnstalleerd
      Kunnen jullie mij hierover even een uitleg geven, ik zal het zelf wel niet goed doen.
      Wachtend op jullie reactie.
      .

MH
      Sleutelbeheerder

Nadat u het gecomprimeerde bestand hebt uitgepakt hebt u 3 bestanden. 1 pfd bestand, met de naam lees-mij-eerst, een tekstbestand met de naam gdp-versie en een bestand met de naam setupgdp.exe.
      Klik dubbel op dit laatste bestand en kijk in het volgende venster of daar C:/Gensdatapro staat.
      Als u gensdatapro op een andere plaats hebt staan moet u die plaats in het venster krijgen.
      Dan klikt u op installeren en de nieuwe versie wordt automatisch geïnstalleerd.

Hallo Mathieu

Ik heb zojuist enkele malen op het bestand setup gdp geklikt, maar het bestand gaat niet open.

Simsgen
      Bijdrager

Kan ook aan de virusbescherming liggen. Geef Windows toestemming om het bestand te installeren.

edit: >> zorg er voor dat u het programma gebruikt als Administrator.

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden geleden door Simsgen.

Beste Mensen

Mijn GDP 30.10 is wel uitgepakt, maar ik kan het nog niet installeren, wat kan ik fout doen
      Ik geef een dubbelklik op het icoon setupgdp.

Goedenmiddag

Ik heb weer geprobeerd om de nieuwste versie van GDPro 30.10 te installeren maar het lukt mij nog niet.
      Op de regel van setupgdp, heb ik met de rechtermuisknop geklikt, en toen als administrator uitvoeren geklikt, en daar bleef het bij, verder gebeurde er niets meer.

Nog iets vergeten te vragen, wanneer ik een vraag naar jullie stuur, Dan zie ik dat daar mijn emailadres te voorschijn komt, dat is toch niet de bedoeling toch.

Wat doe ik verkeerd, kunnen jullie mij dat ook even uitleggen, en wat moet ik dan wel doen.

Simsgen
        Bijdrager

1e vraag: 1x klikken met de Linkermuisknop op de regel is voldoende. Nu verschijnt waarschijnlijk een waarschuwing of u zeker weet dat u het prog wilt installeren (= Windows waarschuwing, onderaan de knop ‘toch installeren o.i.d.’ aanklikken. (Dat u zich als Administrateur heeft is goed!)
        Kijk anders even bij de berichten van de Administrateur. Daar staat als 1e onderwerp: ‘Basisgids GDP 3.x hoofdstuk 1-3. (Hoewel ‘gesloten’ toch nog bereikbaar als u er op klikt. In dit bericht staat een link. Als u hierop klikt kunt de eerste 3 hoofdstukken downloaden als PDF. In deze 3 hoofdstukken staat precies beschreven wat u moet doen om het programma aan de praat te krijgen.

2e vraag: dan heeft u als ‘gebruikersnaam voor deze website’ uw emailadres ingevuld. Volgens mij (ben gebruiker, geen helpdeskmedewerker) kan dit niet veranderd worden, maar daar weet de helpdesk u vast meer over te vertellen.

Succes ermee, hoop dat het met deze aanwijzingen wel lukt.

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden geleden door Simsgen.

Beste Mensen

Ik geloof dat ik er maar mee stop om de GDPRO 30.10 te installeren, want het wil mij niet lukken, ik ben er al bijna de hele middag mee bezig, ik heb overal in gezocht o.a. in de gids.
      Ik hoor graag van jullie, en anders wil ik graag weer een telefonisch contact hebben met Mathieu Hendriks.

Weergave van 7 geneste reacties
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Scroll naar top