GDP op meer computers

Home Forums Hulpvragen Genealogieprogramma’s GensDataPro GDP op meer computers

Weergave van 2 geneste reacties
  • Auteur
      Cors Koopman
      Bijdrager

Dag Helpcentrum,
      Ik ben blij met de nieuwe versie van GDP, althans ik denk dat ik daar blij mee ga zijn.
      Vooraf heb ik nog een paar vragen±
      – Ik heb GDP 2.9.x nu draaien op 3 computers, 2 stand-alones en een laptop. Ik kon het programma op één licentie zonder problemen 3x installeren, maar moest wel 3 activeringscodes aanvragen. Overigens geheel conform van de toenmalige helpdesk. Gaat dat met GDP 3.x ook zo?
      – Zo nu en dan verving ik één of meer onderdelen van de stand-alones (upgraden bv). GDP zag dat essentieel onderdeel en vervolgens moest ik een nieuwe activeringssleutel aanvragen. Bij GDP 3.x idem?
      – Een enkele keer was het noodzakelijk om GDP opnieuw te installeren. Dat deed ik dan vanaf mijn licentieschijf en vervolgens werkte ik de zaak bij via de website van GDP. Hoe gaat dat nu? Moet ik nu downloadgarantie bijkopen? Maakt het nog wat uit of ik een upgrade- of een volledige versie heb?

Mijn dank is groot

btw
      Bijdrager

Beste heer Koopman, installeren op meerdere PC’s bljift hetzelfde: elke PC weer even een activeringssleutel aanvragen.
      Wanneer de PC technisch erg verandert (nieuwe harde schijf ofzo) kan het gebeuren dat een nieuwe activeringssleutel nodig is.
      Die downloadgarantie was een misverstand: die heeft u niet nodig. Nogmaals downloaden kan altijd.
      GDP versie 3.0 moet weer even volledig geinstalleerd worden. (er zijn te veel nieuwe bestanden zoals helpfiles). Later zullen er weer gratis kleinere service-updates komen die alleen werken op GDP3.0 installaties. Of u nu een volledige of update koopt maakt voor toekomstige updates niet uit.

Cors Koopman
      Bijdrager

Dag heer Wilschut,
      Mijn dank is nog veel groter. Dank voor het snelle antwoord. Ik ga aan de slag.

Weergave van 2 geneste reacties
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Scroll naar top