GDP#Foto’s, gekoppelde akten, bidprentjes etc. zijn niet meer gekoppeld.

Home Forums Hulpvragen Genealogieprogramma’s GensDataPro GDP#Foto’s, gekoppelde akten, bidprentjes etc. zijn niet meer gekoppeld.

Weergave van 16 geneste reacties
  • Auteur
      BeGe58
      Bijdrager

In GDP 3 zijn honderden foto’s, gekoppelde akten en bidprentjes niet meegegaan

btw
      Bijdrager

Wat is er gebeurd, wat heeft u precies gedaan ? Welke versie heeft u bovenin de blauwe balk van GDP staan ?

BeGe58
      Bijdrager

In eerste instantie kreeg ik de volgende foutmelding:

Na het instaleren van Gensdatapro-3 en het invoeren van de activeringssleutel kreeg ik de volgende melding: “Iets is niet in orde met een van de tabellen (#204) – neem contact op met de helpdesk.
      Verder opende een log-schermpje met de melding:
      ….tot 2344
      Plaatsen fout recordnummer vanaf 2398
      …. tot 2399
      Plaatsen fout recordnummer vanaf 2432
      …. tot 2433

Na een aantal oplossingen in het helpcentrum deze fout kunnen overschrijven; kwam toen in een alleen-lezen bestand. Ook dit via het helpcentrum kunnen oplossen.; echter nu geen enkel document of foto te zien. Boven in de balk zie ik GensDataPro 3.0.0.1

btw
      Bijdrager

Dus de fout is weg ? En is er geen enkele foto te zien of zijn sommige weg ?
      Er gaan namelijk geen foto’;s of scans “mee”. Die blijven gewoon ongewijzigd in de dossiermap staan. De koppelingen zaten vroeger in de.dos bestanden. Die dos bestanden zijn opgenomen in het GD3 bestand. Daar kan eigenlijk niet zoveel bij fout zijn gegaan.
      Dus ik ben benieuwd.
      Het ged3 bestand moet staan in dezelfde map als waarin de dossiermap staat.
      Zoals het oranje voorbeeld hier als bijlage.

Bijlagen:
      BeGe58
      Bijdrager

Op de plek waar de foto’s en documenten zie ik alleen maar lege mapjes

btw
      Bijdrager

Precies. Dat komt denk ik omdat het GD3 bestand niet naast de dossiermap staat. Zou u eens kunnen zien of het GD3 bestand in dezelfde map staat als de dossiermap van het bestand ? Maakt u eens een printscreen van het scherm en plaats dat hier. (van verkenner of van GDP zelf)

BeGe58
      Bijdrager

Sorry voor de late reactie: had even geen internetverbinding. Printscreen bijgevoegd

Bijlagen:
      BeGe58
      Bijdrager

Het GD3 bestand staat in de map C:\gensdatapro\datagd1

MH
        Sleutelbeheerder

En waar staat de dossiermap?

MH

361-Graaff
      Bijdrager

Ook bij mij zijn de foto’s en dossiers niet geladen. Er staan ook geen mapjes. Moet er een bestand verplaatst worden of iets dergelijks?

Bijlagen:
        geneaducatie
        Bijdrager

Heeft u een probleem en een versie lager dan 3.0.0.5, klik dan eerst opnieuw op de downloadlink in de mail die u heeft gekregen bij aankoop. U krijgt dan een update en mogelijk is uw probleem dan verholpen

BeGe58
      Bijdrager

Beste heer Hendriks wat bedoelt u precies met dossiermap?

BeGe58
      Bijdrager

Wanneer u de map met thumbnails van foto’s en scan bedoeld: deze staat onder C:\gensdatapro\datagd1\geritsdossier001\thumbnails

geneaducatie
        Bijdrager

Uw bestand heet Gerits dus moet de map van uw dossier geritsdossier als naam hebben. Ik zie dat deze geritsdossier001 heet en dan kan gdp de locatie niet vinden. Die 001 wissen uit de naam en nog eens proberen.

BeGe58
      Bijdrager

Is het mogelijk dat iemand van de helpdesk meekijkt via teamviewer????

BeGe58
      Bijdrager

Raar dat hij ze in GDP.2 wel onder deze mapnaam kon koppelen. Wanneer ik de mapnaam verander door oo1 uit de bestandsnaam te verwijderen. Hoe moet ik vervolgens verder handelen??

MH
      Sleutelbeheerder

Als u de mapnaam gewijzigd heb moet het goed zijn.

Dan heet de dossiermap Gerritsdossier en uw bestand heet Gerrits.
      De map Thumbnail staat in Gerritsdossier
      Het bestand Gerrits én de dossiermap Gerritsdossier staan allebei in de map GDP/datagd1

BeGe58
      Bijdrager

Ik heb al van alles geprobeerd, maar ook dit werkt niet.

BeGe58
      Bijdrager

Ik heb ook de update 3.0.0.5 al uitgevoerd. Maar ook dit werkt niet

btw
      Bijdrager

open het GD2 bestandenset en laat GDP3005 nogmaals exporteren naar GD3. In GDP3005 wordt dit direct gevraagd bij openen van een GD2 bestandenset. U hoeft slechts ja te klikken op de vraag of hij dit moet doen.

Weergave van 16 geneste reacties
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Scroll naar top