GedCom importeert geen beroep in GDP

Home Forums Hulpvragen Genealogieprogramma’s GensDataPro GedCom importeert geen beroep in GDP

Weergave van 5 geneste reacties
  • Auteur

hoi,

bij het importeren van een gedcom worden geen beroepen ingelezen, terwijl deze terdege zijn ingelezen door Pro-Gen
      Het gedcom bestand komt van Pro-Gen.
      Graag advies in deze,

Leonard van Kessel, Mookhoek
      bestuurslid NGV Rotterdam
      email: leonardvankessel@gmail.com

btw
      Bijdrager

Dan willen we weten: heeft u de laatste versie ? (thans 3.0.2.2, zie http://www.gdp3.nl)
      Graag betreffende gedcom toevoegen

werner789
      Bijdrager

Wanneer een gedcom vanuit Pro-Gen in 3.02 wordt ge-importeerd, dan wordt het beroep niet meegenomen. Wanneer je in GDP 3.02 rechtstreeks een Pro-gen bestand inleest, dan wordt het beroep wel meegenomen. Dus zou ik zeggen, importeer een Pro-Gen bestand rechtstreeks in GDP 3.02 in plaats van via een gedcom van dat bestand. Wat natuurlijk niet wegneemt, dat dit probleem verholpen moet worden. Tenzij dit al in 3.022 al verholpen is, natuurlijk. Zie bijgevoegd Gedcombestand.

btw
      Bijdrager

geen bijgevoegd bestand 🙂

werner789
      Bijdrager

Geen bestand. Dat klopt. Ik kreeg een foutmelding: Dit bestandstype is niet toegestaan in verband met veiligheidsredenen. Vandaar dat ik je privé even mailde. Ik kan Leonard er dan ook wijzen dat het beroep als een activiteit is opgenomen en niet zichtbaar is in het persoons bewerkingsscherm.

hallo,

ik heb sowieso de allerlaatste versie gedownload en geupdatet in de C:/schijf. De beroepen komen er nu wel als ik op het verversingsknopje drukt.

met vr. groet en jullie voor de moeite,

Leonard van Kessel, Mookhoek.

Weergave van 5 geneste reacties
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Scroll naar top