Gedcom met thumbs

Home Forums Hulpvragen Genealogieprogramma’s GensDataPro Gedcom met thumbs

Weergave van 3 geneste reacties
  • Auteur
      Wandelengel
      Bijdrager

Het Gedcombestand met thumbs laat in de map data1 de thumbs zien en 2 bestanden, een .ged en een zip bestand. Indien ik het ged bestand open in GDP zie ik géén thumbs verschijnen. Bij het zip bestand naar de website van geneanet importeren in mijn stamboom worden de foto’s ook niet zichtbaar. Conclusie? De thumbs worden niet meegenomen in het bestand bij het maken van het gedcom met thumbs.

btw
      Bijdrager

Met welk doel maakt u een gedcom met thumbs ?

Wandelengel
      Bijdrager

Om te plaatsen cq te vernieuwen de website met stamboom op geneanet

btw
      Bijdrager

Deze pasfoto-gedcomuitvoer is in principe bestemd voor genealogie online. GDP werkt niet meer samen met genealogie online, maar deze gedcoms worden alleen door genealogie online nog wel begrepen en daarbij hebben de personen pasfoto’s, op een specifieke manier.
      Van geneanet weet ik niet hoe foto’s meegestuurd kunnen/moeten worden. GDP heeft daar nooit een voorziening voor gehad.
      Een gedcom met dossiers van GDP wordt altijd geplaatst in de dossiermap. Zodoende kloppen de linkjes naar de foto’s wanneer een ander programma de gedcom inleest. Maar hoe je dat naar geneanet ge-upload krijgt weet ik niet.

Weergave van 3 geneste reacties
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Scroll naar top