Geen verbinding met internet

Home Forums Hulpvragen Genealogieprogramma’s GensDataPro Geen verbinding met internet

Weergave van 2 geneste reacties
  • Auteur
      Jeroen R
      Bijdrager

Goedendag,

Ik heb geprobeerd om via het menu de helpdesk te bereiken.
      Maar helaas geeft het systeem steeds aan dat er geen verbinding is.
      Als ik via het menu; Help – e-mail de helpdesk en dan test verbinding probeer, krijg ik deze melding;
      Verbinding niet gelukt.

Ik weet niet welke gegevens er verkeerd zijn.
      Ik heb vanavond het telefoonnummer en de e-mail veranderd en verzonden, ook via het programma. Hiervan kreeg ik wel de .CC toegestuurd.

Ik probeerde de helpdesk te bereiken omdat ik geen Google Maps meer kreeg bij het bijwerken van het plaatsbestand.
      Nu vermoed ik dat het probleem met deze verbinding, die niet lukt, te maken heeft.

Graag hoor ik van u of u weet hoe ik de verbinding weer kan herstellen om dit op te lossen.

Met vriendelijke groet,
      Jeroen R

btw
      Bijdrager

Om google maps weer werkbaar te krijgen moet gewerkt worden met een browser: het eigen internetscherm werkt niet meer. (is er ook uit in GDP3)
      In instellingen-aannames moet chrome of edge of firefox worden ingesteld als browser. Internet-explorer (IE) is te oud voor Google maps
      U moet even zoeken naar de juiste applicatie. Op de meeste PC’s staat Chrome hier:
      C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
      Met de knop naast het browserscherm wordt de “standaardbrowser” ingevuld. Die is bij iedereen anders… en ook nog heel vaak internet explorer, Dus dan heb je niets aan die knop.

thmoelker
      Bijdrager

Ik kan ook niet het programa donwloaoden ik kan niet weet iemand heoe ik het wel er op krijg windos zeg hgeen lezentie daar om krijg ik niets groetjes Theo Moelker

Weergave van 2 geneste reacties
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Scroll naar top