gegevens naar de website

Home Forums Hulpvragen Genealogieprogramma’s GensDataPro gegevens naar de website

Weergave van 6 geneste reacties
  • Auteur
      jebe
      Bijdrager

Als ik via instellingen, web op alle personen klik dan komt op enig moment de volgende mededeling:
      #W3h: relaties van persoon probleem (25877)
      #W3h: relaties van persoon probleem (25878)
      Fout #W4: bij maken website van [25878], loep=2
      -Filename was [D:\GDP-data\berghtext\drunen000057.htm]

Ik heb de personen gecontroleerd. Niets vreems te zien.

mvg

Jan van den Bergh

btw
      Bijdrager

Dit zijn geheugen problemen. Heeft niets met uw bestand te maken, behalve dan dat het -voor de website- erg veel personen zijn.
      Welke versie GDP heeft u nu ?

jebe
      Bijdrager

Ik heb 3.0.0..1..0
      Een computer met 16GB geheugen.
      In de versie 2.9 heb ik mijn website met een bestand van 250.000 personen uitgebreid. Daar speelde het probleem helemaal niet.
      mvg
      Jan van den Bergh

btw
      Bijdrager

Haal even 3005 op met de downloadlink van uw factuur.
      (of hier: https://ngv-securedata.nl/dnld/gensdatapro-3-installatiekit.zip)
      Daarin zal het beter gaan. Verder is een website van 25.000+ personen best te maken, maar stel dan wel een hoog aantal personen per bestand in anders komen er veel te veel bestanden in één map. Kies bijvoorbeeld 250. De HTML website uitvoer van GensDataPro is een statische website. Dat maakt hem goed vindbaar met google, maar minder geschikt voor enorme stambomen, al gaat het er wel mee.

jebe
      Bijdrager

Dag BTW,
      Helaas, wel verder gekomen. Bestandgrootte op 454 gezet vanwege 45400 namen.

#W3h: relaties van persoon probleem (36609)
      #W3j: fotos probleem (36609)
      #W3k: bronnen probleem (36609)
      #W3m: afsluitfunctie probleem (36609)
      #W3n: afsluit probleem (36609)
      #W3g: pasfoto probleem (36610)
      #W3h: relaties van persoon probleem (36610)
      Fout #W3: GensDataPro kon geen website maken voor persoon 36611[titel:Lambertus van Engelen]
      Fout #W3: GensDataPro kon geen website maken voor persoon 36612[titel:Johanna van de Wiel]
      Fout #W3: GensDataPro kon geen website maken voor persoon 36613[titel:Hendrika Verhoeks]
      Fout #W4: bij maken website van [36614], loep=2
      -Filename was [D:\GDP-data\berghtext\drunen000080.htm]

Bij persoon 36609 en 36610 horen helemaal geen foto’s

Mvg
      Jan

btw
      Bijdrager

Het genereren van de website is kennelijk gelukt tot persoon 36606. Dit nummer (of daar in de buurt, namelijk een veelvoud van 454) staat nu ingevuld in instellingen-web-opstellen-personen vanaf….
      Wanneer u GDP herstart en nogmaals de persoonspagina’s opstelt, gaat hij verder waar hij gebleven was.(indien natuurlijk dat nummer nog is ingevuld bij “vanaf”.). Zo hebben we dit opgevangen voor grote website. Wel even GDP herstarten… het geheugen wordt dan namelijk weer even op orde gebracht. Laat u weten of dit werkt ?
      Hetzelfde geldt voor bronnen, voor mensen die enorm veel bronnen hebben.

jebe
      Bijdrager

Dag BTW,

Het werkt. Ook op een 103,523 personen bestand.

Dank

Mvg

Jan van den Bergh

Weergave van 6 geneste reacties
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Scroll naar top