Gegevens opslaan

Weergave van 2 geneste reacties
  • Auteur
      Lang48
      Bijdrager

Ik maak nu zonder problemen gebruik van GensDataPro 3.0.0.9. Nu wilde ik de gegevens die ik had ingevoerd opslaan. Dit lukte niet en er was een schermpje zichtbaar met “invalid file”. Ik heb GensData afgesloten zonder op te slaan. Na het programma opnieuw te hebben opgestart gaf het programma aan dat de file was verplaatst of verwijdert. en opende met een schoon (leeg) GensDataPro. Ik heb de laatste back-up geïnstalleerd. Maar dit is niet goed natuurlijk.

btw
      Bijdrager

Hier kan van alles aan de hand zijn geweest. Klinkt een beetje alsof het bestand op een externe harde schijf stond, welke tijdens het werken in GDP is verwijderd. Bij opslaan kan hij dan niet opslaan, en bij herstarten vindt hij het bestand ook niet meer. U had overigens altijd nog even op een andere plek kunnen oslaan met “opslaan als…”

Lang48
      Bijdrager

Alles staat op de C-schijf
      Na het opstarten vanmorgen bij het opnieuw opslaan (ik doe dit regelmatig door op het zwarte vierkantje te klikken) gaf het programma aan dat ik dez file onder een andere naam zou moeten opslaan wat ik dus maar gedaan heb.

Weergave van 2 geneste reacties
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Scroll naar top