GensdataPro en Virusscanners.

Home Forums Hulpvragen Genealogieprogramma’s GensDataPro GensdataPro en Virusscanners.

Weergave van 1 genest reactie
  • Auteur
      jan
      Bijdrager

Ik vind het noodzakelijke uitzetten van Norton bij het installeren van een update van GensDataPro een groot probleem!
      Wanneer ik GensDataPro heb geïnstalleerd (na het uitzetten van Norton) krijg ik toch wéér problemen met Norton!
      Zo werkt bij de “help” optie Nieuws niet meer!
      Klik ik op de “WieWasWie” knop om nieuwe data in te lezen dan klaagt Norton dat ik een poort wil openen.
      Ik weet deze klachten zelf te verhelpen, maar ik vind het gewoon vervelend, dat ik bij iedere update van GensDataPro weer met Norton moet stoeien!
      Mijn Firefox browser komt om de haverklap met een update, maar dat geeft nooit een probleem.
      Daarom mijn vraag: Wat maakt dat Norton zo vijandig doet tegenover GensDatPro?
      Kunnen jullie er niet voor zorgen dat Norton een “veilig certificaat” krijgt?
      Het zal het gebruik van GensDataPro zeker ten goede komen als de hobbel bij het installeren is verdwenen.
      Ik gebruik GensDataPro zelf al heel wat jaren en ben wat het programma zelf betreft zeer tevreden, zeker met jullie vernieuwingen en aanpassingen!
      Maar los dit probleem met Norton a.u.b op!
      Met vriendelijke groet,
      Jan Oudolf

fmoubis
      Bijdrager

Beste Jan,
      Als de berg niet naar Mohamed komt moet Mohamed maar naar de berg gaan lijkt mij.
      Ik werk al dik 10 jaar met GDP en Norton en heb nooit een probleem.
      Draai het eens om en vraag niet aan GDP om compatibel te zijn met Norton maar zeg tegen Norton dat GDP betrouwbaar is.
      Dat kun je instellen in Norton onder de optie instellingen.

Weergave van 1 genest reactie
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Scroll naar top