Hoe kom ik aan de update-bestanden?

Home Forums Hulpvragen Genealogieprogramma’s GensDataPro Hoe kom ik aan de update-bestanden?

Weergave van 1 genest reactie
  • Auteur
      Bruno Klappe
      Bijdrager

Ik heb tot nu toe met succes de updates binnengehaald door op de downloadlink te klikken, die staat in de mail die ik kreeg na aankoop van versie 3.0.
      Nu wil ik de laatste versie (3.0.1.8) binnenhalen, maar dan krijg ik slechts de mededeling: ongeldige downloadlink.
      Even later doe ik hetzelfde, en dat komt de melding: “Er heeft zich een kritieke fout voorgedaan op deze site.”

Ik vind deze manier van downloaden eigenlijk toch al vrij omslachtig en vreemd. Het wordt volgens mij ook nergens uitgelegd hoe je aan de downloads komt. Je moet het maar allemaal weten…
      In GensDataPro staat onder de tab Help een tab Nieuws, met info over de laatste versie, en dat is zeker handig. Maar waarom staat daar niet gewoon ook even bij hoe je die laatste versie kunt binnenhalen?
      En het zou nog handiger zijn als vanuit het programma zelf de laatste update aangeboden wordt, zonder linkjes in oude mailtjes. Gewoon een knopje: Wilt u de laatste updates installeren?

• Dit onderwerp is gewijzigd 4 maanden, 1 week geleden door Bruno Klappe.
      Bruno Klappe
      Bijdrager

Ik heb inmiddels wat beter gekeken en gezien dat onder het tabblad Help-Nieuws staat:
      Er is een nieuwe GensDataPro versie: 3.0.1.8 (u heeft nu 3.0.1.7)
      U vindt deze versie op http://www.gdp3.nl bij het menu Update.
      Het bestand ophalen lukte toen nog niet, maar na het uitschakelen van de virusscanner (zoals aangegeven staat) wél.
      Het zou toch prettig zijn als er een simpeler manier komt om te updaten, zonder dat de virusscanner uitgezet moet worden.

Weergave van 1 genest reactie
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Scroll naar top