Hoofdpersoon verspringt na opstellen genealogie Home › Forums › Hulpvragen Genealogieprogramma’s › GensDataPro › Hoofdpersoon verspringt na opstellen genealogie Dit onderwerp bevat 2 reacties, 2 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 3 weken, 2 dagen geleden door Bruno Klappe. Weergave van 2 geneste reacties Auteur Berichten 1 februari 2021 om 17:09 #3237 Bruno KlappeBijdrager Als ik een uitdraai maak van bijv. een genealogie, dan verspringt bij mij regelmatig het hoofdscherm naar een andere persoon. Dat is nogal vervelend. Hebben meer mensen dat, en zou in dat geval het programma aangepast kunnen worden? 1 februari 2021 om 18:41 #3238 MHSleutelbeheerder Neen, ik heb er geen last van. Welke versie gebruikt u nu. Klik in gensdatapro op het tabblad Help en vervolgens op Nieuws . Daar vindt u of u de laatste versie hebt. 1 februari 2021 om 20:12 #3239 Bruno KlappeBijdrager Ik gebruik de laatste versie: 3.0.1.8. Maar ik heb er al veel langer last van, ook in de versie 2. Auteur Berichten Weergave van 2 geneste reacties Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven. Inloggen Gebruikersnaam: Wachtwoord: Houd me ingelogd Inloggen Log in / Register