Hulpvraag over Overige onderwerpen in de subcategorie Algemeen

Home Forums Hulpvragen Overige Overige Algemeen Hulpvraag over Overige onderwerpen in de subcategorie Algemeen

Weergave van 3 geneste reacties
  • Auteur
      Administrateur
      Sleutelbeheerder

Welkom in ons Helpcentrum voor hulpvragen over Overige onderwerpen in de subcategorie Algemeen

U kunt hier vragen achterlaten of reacties geven op vragen van andere personen.

Twan1954
      Bijdrager

ik heb een algemene ‘opmerking’ over deze site.
      onder elk bericht staat een balk met “Offerte”, maar volgens mij moet dit “Naar boven” of iets dergelijks zijn, want dat is het resultaat.

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 1 maand geleden door Twan1954.
      Rita de Groot
      Bijdrager

Mijn GDP-programma is vastgelopen. Ik heb geprobeerd om het in zijn geheel te verwijderen, maar dat blijkt onmogelijk. Ik heb programma 2.9.9.5 op CD staan en mijn bestand van 38.258 personen heb ik op een usb-stick.. Als ik probeer om daarmee een nieuw programma te openen, dan val ik weer in het oude niet verwijderbare programma. Wat te doen?

MH
      Sleutelbeheerder

U kunt Gensdatapro verwijderen door via verkenner de map gensdatapro naar de prullenbak te slepen.

Overigens er is een apart forum voor gensdatapro vragen. Daar krijgt u gegarandeert eerder een antwoord.

Weergave van 3 geneste reacties
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Scroll naar top