Inleesfout GD2 bestanden in GDP3

Home Forums Hulpvragen Genealogieprogramma’s GensDataPro Inleesfout GD2 bestanden in GDP3

Weergave van 3 geneste reacties
  • Auteur
      HJ-Pakket
      Bijdrager

Hallo helpdesk,
      GDP3 met succes gekocht, gedownload en geïnstalleerd.

Ik werkte tot nu toe met GDP2.9 en mijn volledige stamboom zit daarin verwerkt in een bestand genaamd: GDP2020.GD2.
      In het bestand zitten 1780 personen die ik met veel moeite gedurende de laatste 30 jaar of langer verzameld heb. Die wil ik natuurlijk niet verliezen. Ik kan nu nog wel doorwerken met GDP2.9 maar dan heb ik 20 euro voor niets uitgegeven voor GDP3.

Wanneer ik vanuit GDP3 het bestand probeer te openen dan raakt computer in eindeloze wachtlus en lukt het niet dit bestand te laden. Kan het dus daarna ook niet exporteren als GD3.
      Ik moet na lange wachttijd GDP3 geforceerd onderbreken om het programma te stoppen.

btw
      Bijdrager

We gaan het bekijken: ik neem even contact met u op.

Ik heb precies hetzelfde Probleem en wil graag dat u ook met mij contact opneemt.
      Ben ook al dagen mee bezig, Is erg frustrerend, zeker daar ik altijd erg positief was over GensDataPro.

AVA
      Bijdrager

ik kan alleen lezen en niets meer aanvullen. Ook graag met mij contact opnemen

btw
        Bijdrager

Ik vermoed dat u de GD2 bestandenset nog steeds zit te bekijken. Ziet u bovenin de blauwe balk staan dat het gaat om een GD2 of een GD3 bestand ?
        Plaats anders even een printscreen.
        Het GD2 bestand blijft gewoon bestaan. Dat blijft zowiezo ongewijzigd.

Weergave van 3 geneste reacties
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Scroll naar top