Inloggen helpdesk

Home Forums Hulpvragen Genealogieprogramma’s GensDataPro Inloggen helpdesk

Weergave van 4 geneste reacties
  • Auteur
      werner789
      Bijdrager

Graag uw aandacht voor het volgende. Om de haverklap moet ik opnieuw inloggen. Kan dat niet vastgezet worden?

Paul Simon
      Bijdrager

Beste lezer,
      Ik heb gisteren GDP 3.0.0.9 geinstalleerd. Dit ging erg simpel maar:
      Bij de upgrade naar GDP 3.0.0.5 was de opmerkingenkolom verdwenen. Nu weet ik ook wel dat het per persoon te bekijken is. Maar bij een erg groot bestand is het toch lastig om steeds naar een persoon te moeten gaan om te zien of er en welke opmerkingen er vermeld staan.
      Ik vond en vind dit niet erg prettig.
      Bij de upgrade van GPD 3.0.0.9 is ook de religie of gezindte verdwenen ui het invoerveld althans uit het bewerkschema.
      Kan dit teruggezet worden of is diet niet de bedoeling. Kan het vinden van religiie of gezindte op een andere manier weer gemeld gaan worden.
      Misschien moet ik zelf iets doen, maar wat dan.
      Bij al deze wijzigingen is mijn enthousiasme voor GPD wel wat verminderd.
      Het maken van een stamboom is ook een probleem, zeker als het een grotere stamboom is. Het programma stopt dan bij 90% dubbele punten.
      Herstart is alleen maag mogelijk door de computer te resetten.
      Ik wacht de antwoorden verder af.
      Groeten,
      Paul Simon

btw
      Bijdrager

Plaats eens een printscreen van waar u naar zit te kijken.
      Er is geen opmerkingenkolom weg. Wel de opmerkingentabel: die is opgenomen in de overige tabellen.
      Er zijn geen religie of gezindte invoervelden weg.
      Dus ik ben benieuwd naar uw printscreen
      En leg eens uit hoe u vroeger anders naar opmerkingen keek dan nu.

schutijser
      Bijdrager

als ik een gedcomfile van mijn bestand maak, dan krijg ik als foutmelding dat mijn computer te weining geheugen heeft.
      het bestand blijkt vervolgens gewoon bruikbaar voor zippen en upload naar Genealogieonline
      Mijn bestand bestaat uit 85000 records met bronnen en aantekeningen en vele documenten.
      Mijn computer is nieuw heeft een i9 processor en 16gb geheugen en een hardeschijf van 2TB
      windows 10 pro 64 bit
      moet ik geheugen bijplaatsen naar 32 of 64 GB

btw
      Bijdrager

nee hoor. Misschien heeft u niet de laatste versie ? kijk eens onder help-nieuws…
      De laatste update is te vinden op http://www.gdp3.nl

Weergave van 4 geneste reacties
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Scroll naar top