Installeren op 2de computer GPD3 .

Home Forums Hulpvragen Genealogieprogramma’s GensDataPro Installeren op 2de computer GPD3 .

Weergave van 6 geneste reacties
  • Auteur

Onze 2 computers hebben reeds het programma Gens data Pro versie2.9. in gebruik.
      GPD3 geïnstalleerd op 1ste computer. Is gelukt. Vervolgens geprobeerd deze versie op 2de computer te installeren.
      Lukt niet omdat ik niet in het bezit ben van de activeringscode voor de 2de computer.
      Waar kan ik deze code vinden of hoe kom ik in het bezit van deze code?
      J.J. Delen.

btw
      Bijdrager

Installeer GensDataPro 3 op uw tweede PC (of kopieer de gensdatapro map via een usb stick naar de andere pc). Start dan GensDataPro op de tweede PC. Het registratiescherm met de code verschijnt vanzelf, waarmee u een activeringssleutel kunt aanvragen

Helaas dit lukt niet. .
      Bij de aanvullende informatie wat betreft het installeren van GDP3 staat en ik citeer:”Elke individuele PC heeft zijn eigen activeringssleutel nodig: die past namelijk bij de registratiecode en die registratiecode is per PC verschillend.
      Helaas heb ik geen andere activeringscode van onze tweede computer. alleen die van onze eerste computer en dit werkt niet.
      Mijn vraag is dus hoe kom ik aan deze activeringscode.
      Hoor het graag.
      met vriendelijke groet
      J.J. Delen

btw
      Bijdrager

Leest u mijn antwoord van 9 september nog even goed. Start GDP op de tweede pc. Verschijnt er een registratiescherm ? Dan daarmee sleutel aanvragen.

Ik heb uw antwoord goed doorgelezen. Helaas werkt dit echt niet. Het programma is gedownload en geïnstalleerd maar het vervolg stopt bij het aanvragen van de activeringssleutel. Heb alle drie de mogelijkheden gedaan. Maar helaas nog steeds geen reactie. Ook via registeren@gensdatapro.nl geprobeerd. Helaas nog steeds geen reactie.
      Heeft u mijn mail wel goed gelezen? u verwijst toch echt naar het gegeven dat iedere computer een andere activeringscode heeft. Nu gebruik ik bij het aanvragen van de sleutel de activeringscode van de eerste computer. en dan krijg ik geen activeringssleutel. vul ik de activeringssleutel in van de eerste computer dan werkt deze ook niet.
      hoe nu verder?

btw
      Bijdrager

De derde optie is zelf een email sturen naar registreren@gensdatapro.nl Heeft u dat gedaan ? Uw eerdere email van 9 september is wel aangekomen. Dus stuur die mail nogmaals met de registratiecode die op uw 2de pc wordt getoond, dan komt daar een nieuwe sleutel op terug. Elke PC dikteert namelijk zijn eigen unieke registratiecode, en heeft dus zijn eigen unieke passende activeringssleutel nodig.

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden, 1 week geleden door btw.
      Bijlagen:

Hartelijk dank voor al uw hulp.
      Het is gelukt.
      Toch moet ik u mijn excuus maken.
      ik ontdekte een fout in het rekeningnummer dat ik had doorgegeven.
      Maar gelukkig is nu alles in orde.
      Hartelijke groet
      Els Delen-Hoefkens

Weergave van 6 geneste reacties
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Scroll naar top