Kan setupgdp3013.exe niet downloaden!

Home Forums Hulpvragen Genealogieprogramma’s GensDataPro Kan setupgdp3013.exe niet downloaden!

Weergave van 3 geneste reacties
  • Auteur
      jan
      Bijdrager

Wanneer ik vanaf http://www.gdp3.nl setupgdp3013.exe download wordt deze download meteen door Norton verwijderd!
      Zie plaatje!
      Kunnen jullie de installatie van GensdataPro niet zo maken dat NORTON niet meer klaagt?
      Ook bij vorige versies van GensdataPro bleef na de problemen met instaleren, NORTON klagen bij het gebruik van de WieWasWie knop.
      Andere programma’s kan ik probleemloos updaten maar GensdataPro geeft steeds problemen!
      Ik word hier niet vrolijk van!
      Met vriendelijke groet,
      Jan Oudolf

Bijlagen:
      btw
      Bijdrager

Op virustotal.com is te vinden dat Symantec geen probleem heeft met setupgdp3013.exe
      Maar misschien heeft u ingesteld dat uw scanner elke .exe zowiezo verwijdert ofzoiets. Tja, wie de brievenbus dichtspijkert krijgt geen brieven meer binnen.
      Overigens werken de updates van GensDataPro al zo vanaf het begin… daar is met 3.0 niets in veranderd.

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand geleden door btw.
      btw
      Bijdrager

Norton komt zelf ook met de oplossing even uitzetten:
      https://support.norton.com/sp/en/us/home/current/solutions/v80629965
      Het is een kwestie van instellingen.

136499
      Bijdrager

Beste Jan,
      is het nog helukt na de tip van btw? Ik heb dit ook geprobeerd, maar het bestand updategdp.exe wordt niet geinstalleerd en dus wordt de update ook niet uitgevoerd.
      Zelf krijg ik deze melding:
      “The current security policy prohibits the requested action.
      File Type: application/octet-stream (MS-DOS Executable Programs).”

Ik hoor het dus graag, By the way ik heb Norton dus uitgeschakeld gehad.
      vriendelijke groet

Rita

Weergave van 3 geneste reacties
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Scroll naar top