na update 3.0.0.8

Home Forums Hulpvragen Genealogieprogramma’s GensDataPro na update 3.0.0.8

Weergave van 9 geneste reacties
  • Auteur
      Lang48
      Bijdrager

Na het updaten krijg ik GensDataPro op het scherm met daarvoor een zwart scherm. Klik ik dit zwarte scherm weg, dan verdwijnt GensDataPro ook. Na opnieuw opstarten krijg weer de melding “nieuwe versie 3.0.0.8 geïnstalleerd”. en daarna het zwarte scherm.

Tobias Bos
      Bijdrager

Het is inderdaad lastig. Maar met Alt-Tab kun je het goede scherm krijgen. Het zwarte scherm verdwijnt naar de achtergrond. Ik heb zelf voorlopig 3.0.0.7 maar teruggezet (had die download bewaard).

Simsgen
        Bijdrager

Er zijn blijkbaar 2 update versies in omloop: versie 3.007 en 3.008. Hoe is eventueel aan versie 3.007 te komen? Want ook die is niet officieel uitgerold.

Tobias Bos
      Bijdrager

Excuus, ik heb teruggezet naar 3.005.

Co Lumbus
      Bijdrager

Ook ik heb het probleem van een zwart scherm bij de update naar GDP 3008..
      Het is er niet een eenmalig ,doch een voortdurend. Bij iedere opstart verschijnt het zwarte scherm opnieuw. De oplossing nu is: zwarte scherm op achtergrond laten staan. GDP werkt dan normaal..
      Co L.

Henry
      Bijdrager

Nieuwe versie 13 oktober 19.08 uur. Alles werkt weer prima volgens mij. Sommige virusscanners moeten het bestand nog even onderzoeken, maar dat komt wel goed.

Lang48
      Bijdrager

GensDataPro 3.00.8 blijft na het maken van een Back-up hangen. Moet het programma afsluiten met CTRL + Alt+ Del

fmoubis
      Bijdrager

Wanneer wordt 3.0.0.8 vrijgegeven voor gebruik?

MH
      Sleutelbeheerder

De eerste 3.0.0.8 had het euvel van het zwarte scherm. In de huidige 3.0.0.8 is dit verholpen. Gewoon opnieuw downloaden.

Simsgen
        Bijdrager

… en waar kunnen we die link naar de laatste nieuwste versie van 3.008 dan vinden?
        Stuur aub een mail naar alle geregistreerde gebruikers met hierin een goed werkende link, zoals beloofd is door de administrator: “Als er een nieuwe versie uitkomt, krijgt u een mail met daarin een link”……. In dit forum aangeven dat men het programma ‘gewoon opnieuw downloaden’ is niet gebruiksvriendelijk.

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar geleden door Simsgen.
      Lang48
      Bijdrager

Het programma opgestart en onder Help naar de link nieuws geeft het programma aan dat ik al 3.0.0.8 ge-updated heb, dus opnieuw downloaden gaat niet

Lang48
      Bijdrager
        Simsgen
        Bijdrager

Twee vragen waarvan u de 1e misschien wel wilt en kunt beantwoorden:
        1e: Hoe heeft u deze link gekregen? Direct vanuit de Administratie?

De 2e is er één direct aan het Bestuur/Beheerder van de webshop/Helpdesk van de vereniging:

>>>> Waarom is er (dan) geen mail uitgegaan naar alle gebruikers?????? <<<<

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar geleden door Simsgen.
          Simsgen
          Bijdrager

Heb uw antwoord dat u elders op het forum heeft geschreven gelezen. Bedankt voor de aanwijzing 🙂

Maar de communicatie tussen de gebruikers en de helpdesk blijft zeer gebrekkig, dit is geen professionele houding!
          Vreemd ook dat het uitkomen van de updates via het Help-menu kenbaar worden gemaakt, en niet zoals de Administratie in een van zijn eerste Forumberichten schrijft d.m.v. een >>> persoonlijke mail naar alle gebruikers <<<……

Weergave van 9 geneste reacties
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Scroll naar top