programma loopt vast

Home Forums Hulpvragen Genealogieprogramma’s GensDataPro programma loopt vast

• Dit onderwerp bevat 3 reacties, 2 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 3 maanden geleden door btw.
Weergave van 2 geneste reacties
  • Auteur
      AVA
      Bijdrager

Ik gebruik 2 beeldschermen. 1 los en 1 van de computer. Op het losse beeldscherm zet ik Gensdatapro. Als ik nu even de computer niet gebruik waardoor het beeldscherm op zwart springt. Springt het programma gensdatapro naar het beeldscherm van de computer. Als ik het daarna weer terug zet op het losse scherm loopt het vast en moet ik het met ctr alt del afsluiten en opnieuw opstarten.
      Kan ik daar iets aan doen zodat ik niet telkens af hoef te sluiten

btw
      Bijdrager

Ik vermoed dat de monitor-configuratie verloren raakt bij het in slaapstand gaan. GDP zet dan daarna een scherm op een niet bestaande monitor en lijkt vastgelopen…. eigenlijk staat er dan ergens een scherm te wachten op ok of annuleren.
      Probeer volgende keer voor het verplaatsen de refresh-knop in de knoppenbalk. Dan worden de monitors ge-herinitialiseerd.
      Haalt u even de laatste update op van http://www.gdp3.nl ? thans 3.0.2.6.

AVA
        Bijdrager

bedankt, dit helpt inderdaad. Tussen door loopt hij nog wel steeds vast als ik nieuwe gegevens toevoeg. Tot nu toe 1 keer en toen werkte de reset knop niet, maar ik blijf dat nog even proberen. Reuze bedankt voor de hulp

btw
      Bijdrager

Dat vastlopen hoort echt niet hoor. Laat maar weten of dat nog gebeurd, en dan liefst erbij wat u van plan was te doen. (welke knop was geklikt)

Weergave van 2 geneste reacties
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Scroll naar top