Registreren lukt niet

Home Forums Hulpvragen Genealogieprogramma’s GensDataPro Registreren lukt niet

  • Dit onderwerp bevat 1 reactie, 2 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 1 maand geleden door MH.
Weergave van 1 genest reactie
  • Auteur
    Berichten
    • #3179
      LiesbethBos
      Bijdrager

      Goedemiddag,
      Mijn man Henk van Tilburg heeft in september een registratiecode gekregen en die nu pas geactiveerd. Dat lukt niet.

      We zouden daarnaast graag het e-mailadres wat u van ons heeft willen wijzigen.

      Ik hoor graag wat u voor ons kunt betekenen,

      Liesbeth Bos
      Amersfoort

    • #3185
      MH
      Sleutelbeheerder

      Wat gaat er wanneer fout bij het registreren.

      De Webshop heeft een eigen database. De gegevens die daar in staan worden alleen gebruikt voor bestellingen.
      Als u daarvan het wachtwoord of het e-mailadres wilt wijzigen gaat u naar ledenservice https://ngvledenservice.nl/ en klikt daar op account. Vervolgens logt u in en kunt dan details van uw account bekijken en wijzigen.. Let op: deze pagina zal vaal een foutbericht melden dat de pagina niet toegankelijk is e.d. Met ctrl-R gaat u weer verder..

Weergave van 1 genest reactie
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.