Stamboom op het web

Home Forums Hulpvragen Genealogieprogramma’s GensDataPro Stamboom op het web

Weergave van 1 genest reactie
  • Auteur
      HermanBooltink
      Bijdrager

Ben net gestart met GensDataPro.
      Heb een deel stamboom ingevoerd en e.e.a. bij instellingen aangepast.
      Probeer nu e.e.a. online te zetten. Op site staat :
      Wanneer het resultaat u bevalt, en uw interesse in HTM is gewekt, bekijkt u dan de hele handleiding 1.7.4 en neem dan de tijd om het eerste hoofdstuk door te nemen. Deze handleiding kunt u vinden op uw meest recente GensDataPro Cd-rom in de map ‘Extra – Oude handleidingen’. De materie begint heel rustig, en wie een beetje van HTML weet zal misschien denken dat het niveau te laag is. Steeds staat aan het eind van een paragraaf een concluderend rijtje “wat hebben we geleerd”. Ziet u eens of u die zaken al beheerst. Zoniet, bladert u even terug wat er wordt bedoeld.

Waar kan ik dit vinden of kan iemand mij helpen hoe ik dit op mijn eigen server/domein krijg.

MH
      Sleutelbeheerder

Dit is uit de tekst van de site gensdatapro.nl.
      Die 9 stappen kloppen nog steeds. Alles op die website heeft in eerste instantie betrekking op de versies 2x. Een groot deel geldt ook voor de huidige versies 3x.
      En die cd-rom is al jaren oud en bevat een oude versie 2 installatie.
      Voor het maken van een website hoeft u tegenwoordig geen html meer te kennen; dat was vroeger zo.. Soms kan het handig zijn, maar het is niet perse nodig.
      Hebt u interesse in html dan kunt u tegenwoordig talrijke informatie, tekst en uitleg, “cursus” vinden via google.

In de help van van het programma Gensdatapro vindt u 2 handleidingen. Een basishandleiding waarin ook duidelijke uitleg over het maken van een website staat en een Help over het hoofdscherm, waarbij u directe hulp krijgt over datgene waarmee u bezig bent.
      Kijk in de handleiding.

U maakt met GDP een website op uw eigen computer (bij uitvoer kiezen voor html). Als dat in orde is kunt u dat geheel uploaden naar uw eigen website .

Weergave van 1 genest reactie
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Scroll naar top