uitvoer genealogie per generatie Patriliniar loopt vast

Home Forums Hulpvragen Genealogieprogramma’s GensDataPro uitvoer genealogie per generatie Patriliniar loopt vast

Weergave van 2 geneste reacties
  • Auteur

Uitvoer wordt gegenereerd en zodra ik openen in Word aanklik gaat balkje lopen voor Afbeeldingen kopiëren. Balkje stopt uiteindelijk bij 97%.
      Als ik dan in het RTF document kijk, zie ik dat op het einde een aantal foto’s missen, sommige geven een kreet als
      [$GDPim:p0521xp3773 en p3774 klein.JPG%50/GDPim$].
      en sommige geven een vlak met daarin de tekst
      De gekoppelde afbeelding kan niet worden weergegeven. Het bestand is mogelijk verplaatst, heeft een andere naam gekregen of is verwijderd. Controleer of de koppeling verwijst naar het juiste bestand en de juiste locatie.
      Ik heb behoorlijk wat foto’s van mensen en huwelijksakten in mijn bestand zitten maar dat gaf eerder geen problemen. Als ik alleen uitvoer naar RTF geef, stoppen de foto’s eerder dan wanneer ik uitvoer naar RTF met bijgeschaalde foto’s naar map aan geef. Dan ben ik alleen de allerlaatste foto kwijt.

Heeft iemand een idee wat er aan de hand is en hoe ik van dit probleem af kom? Uiteindelijk moet er nog meer worden geselecteerd dan ik nu al doe.
      Alvast bedankt
      Henk van Luttervelt.

btw
      Bijdrager

Heeft u versie 3009 ? Zonee, haal die even op.
      In instellingen-rapportage-“overige en instellingen” zit een vinkje:
      “gebruik snellere uitvoeropties”. Vink die eens aan of juist uit en probeer het dan nog eens.
      Met het vinkje uit zou hij beter in staat moeten zijn heel grote uitvoerbestanden te behappen.

Dank voor je reactie, ik heb reeds enige tijd GensDataPro 3.0.0.9 dus dat zit wel goed. Het bewuste vinkje stond bij mij aan, helaas met het vinkje uit blijft het hele gebeuren ook weer hangen met het zelfde resultaat (afbeeldingen kopiëren stopt op 97%) en ook de foto’s die ik mis zijn de zelfde.
      Mochten er nog andere mogelijkheden zijn, hoor ik ze graag.
      Alvast hartelijk bedankt.
      Henk van Luttervelt.

Weergave van 2 geneste reacties
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Scroll naar top