Uitvoer RTF van bronnen met foto’s en tekst

Home Forums Hulpvragen Genealogieprogramma’s GensDataPro Uitvoer RTF van bronnen met foto’s en tekst

Weergave van 4 geneste reacties
  • Auteur
      RiaH
      Bijdrager

In GDP 2.9.9.5 kon ik de afbeeldingen en teksten uit de bronnen uitvoeren naar Word. In 3.0.0.1 lukt mij dit niet, Met welke instellingen kan ik dit herstellen? Ik krijg nu alleen een kale bronnenlijst.

MH
      Sleutelbeheerder

U hebt waarschijnlijk een uitvoer gedaan en daarbij niet gekeken wat er in het rapportagescherm wel en niet aangevinkt is. Of u hebt alleen het subscherm bekeken dat standaard getoond wordt.
      Het moet u opgevallen zijn dat er weinig op dat scherm staat terwijl het in 2.9 overvol was. Nu is dat allemaal verdeeld over een aantal subschermen. Een daarvan heeft het tabblad Opmerkingen en foto’s. Kijk daar eens in en blader eens in de andere subschermen.
      MH

RiaH
      Bijdrager

Dank Matthieu, dit had ik allemaal al gedaan, maar kom er dan nog steeds niet uit. Bij de eerste uitvoer had ik niets gewijzigd t.o.v. 2.9.9.5, waarin het wel werkte, maar ook daarbij kreeg ik alleen die kale lijst. Daarna van alles geprobeerd aan te passen, maar geen afbeeldingen en bronteksten in de uitvoer. De vinkjes bij de afbeeldingen staan aan.
      Zie bijlage schermafdruk Opmerkingen en foto’s.

Bijlagen:
      RiaH
      Bijdrager

Het viel mij wel op dat nu alle foto’s voor de uitvoer van een parenteel met twee generaties in de map uitvoer staan, wat ik eerder nooit had. De pasfoto’s komen wel in de uitvoer. Ook de macro al geprobeerd in de RTF.

RiaH
      Bijdrager

Opgelost, ik moest onder RTF-uitvoer, Formaat en marge bij Scans en brontekst Het rondje Zoals in bron gespecificeerd aanzetten, i.p.v. kale lijst.
      Om de foto’s niet in de map te krijgen, moest ik onder Rapportage, Uitvoervorm alleen het vinkje naar RTF aanzetten, het tweede vinkje voor de map daar niet.

Weergave van 4 geneste reacties
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Scroll naar top