Uitvoeren als administrator

Home Forums Hulpvragen Genealogieprogramma’s GensDataPro Uitvoeren als administrator

Weergave van 7 geneste reacties
  • Auteur
      Polleke
      Bijdrager

Hi,
      ik blijf bij gensdatapro 3 de melding krijgen dat het programma wijzigingen aan te brengen, terwijl ik wel opstart als administratror.
      gr Jan

btw
      Bijdrager

Het ikoontje moet ook als eigenschap krijgen “starten als administrator”. Klik met de rechtermuisknop op het GDP-ikoontje en kies “compatibiliteit-starten als administrator”. Zie bijlage

Bijlagen:
      Polleke
      Bijdrager

Hi BTW,
      helaas maar het stond al zo aangevinkt. Maar blijf die melding krijgen.

gr Jan

• Deze reactie is gewijzigd 4 weken geleden door Polleke.
      btw
      Bijdrager

ok ik las misschien de vraag verkeerd want ik zie nu dat ik de vraag niet begrijp. Wat wordt er gemeld ? Geef liefst een printscreen ervan erbij.

Polleke
      Bijdrager

Op het moment dat Ik GDP opstart krijg ik die melding. Ik kan helaas geen schermafdruk maken omdat hij op dat moment geen afdruk kan maken van het scherm en ook het schaartje werkt niet.
      Maar de melding is.
      Wilt u toestaan dat deze app van een onbekende uitgever wijzigingen aan uw apparaat aanbrengt.

gr Jan

btw
      Bijdrager

Dat is Windows die dit altijd vraagt wanneer een programma als administrator wordt gestart. Gewoon JA kiezen.

Polleke
        Bijdrager

Dat is vreemd. Want dan heeft iedereen die Gensdatapro heeft (start) dit probleem. En ook alleen bij GDP. want er is geen enkele andere app die deze melding geeft.
        gr Jan

btw
      Bijdrager

Dan runt u geen enkele andere app “als administrator.”

Polleke
      Bijdrager

Al mijn ander apps draaien als admin

Weergave van 7 geneste reacties
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.