Update 3.0.0.8

Weergave van 11 geneste reacties
  • Auteur
      Henry
      Bijdrager

Bij update van 3.0.0.5 naar 3.0.0.8 ontstaat in eerste instantie een probleem met de virusmelder van Avast. Op zich geen probleem door de Virusmelder tijdelijk uit te zetten. Maar daarna krijg ik bij installatie van 3.0.0.8 een zwart installatiescherm met Gensdata 2.9 te zien dat niet verdwijnt. Het programma 3.0.0.8 start wel op, maar sluit af wanneer ik het zwarte installatiescherm met Gensdata 2.9 wil afsluiten.

• Dit onderwerp is gewijzigd 7 maanden geleden door Henry.
      Simsgen
      Bijdrager

Norton geeft zelfde probleem

136499
      Bijdrager

Wanneer er weer een nieuwe versie GDP3 zou komen, zou je een bericht ontvangen. Ik heb niets gezien.
      Dus, waar vind ik de upgrade en is die wel veilig te installeren? Ik gebruik Norton, Verwacht dus hetzelfde probleem als vorige bijdragers.

vanBommel
      Bijdrager

Mogelijk gaat er toch iets niet helemaal goed met deze update. Ik heb nu van alles geprobeerd om van 3.0.0.5 naar 3.0.0.8 te updaten maar het lukt voor geen meter. Weet nu niet wat ik nog verder kan doen.

Henry
      Bijdrager

antwoord op vraag waar informatie over update is te vinden: programma opstarten dan onder het kopje Help>nieuws

• Deze reactie is gewijzigd 7 maanden geleden door Henry.
      AvdW
      Bijdrager

Om eerder genoemde reden heb ik deze versie 3008 nog niet geïnstalleerd. Eerst maar wachten op een goede versie en blijf ik zitten op 3005.

Johan
      Bijdrager

Hetzelfde probleem hier.
      Na afsluiten MET een backup blijft programma hangen omdat het niet meer mogelijk is om bij het mededelingscherm te komen waarop gemeld wordt dat de backup gelukt is en de bestandsnaam naar het klembord is gekopieerd. De enige mogelijkheid is om dan alle Schermen van Gensdatapro handmatig te sluiten.
      Maar dat levert weer op dat bij de volgende start van Gensdatapro de melding komt dat er hertselbestanden zijn aangetroffen.
      Helaas is deze update niet echt goed.
      (zelfs het opstarten van Gensdatapro als Administrator geeft geen soelaas.

MH
      Sleutelbeheerder

3.0.0.8 opnieuw downloaden.

vanBommel
      Bijdrager

Dat heb ik al diverse keren gedaan, maar het resultaat is hetzelfde.

Tobias Bos
      Bijdrager

@Johan: je kunt met Windows Tab het meldingsscherm zichtbaar krijgen. Als je op het kruisje klikt sluit GDP goed.

Johan
        Bijdrager

Doordat het DOS Window open bleef staan was het niet mogelijk om met ALT-TAB naar het melding scherm te gaan.
        Opnieuw downloaden van 3.0.0.8 heeft bij mij geholpen.

vanBommel
      Bijdrager

Ook met de nieuwe link onder help lukt het me niet om GDP 0.0.5 te upgraden naar 0.08. Wanneer ik op de C schijf “gensdatapro” aanklik zie ik wel een paar nieuwe items op deze datum : gensdatapro ini-PDOXUSRS NET-gdptest.log en de gele mapjes data en temp. Ik heb de laptop opnieuw opgestart maar het blijft GDP 0.0.5.
      Zelf den k nog steeds, zoals eerder aangegeven, dat ik in het programma zie dat ik GDP niet uitvoer als administrator.
      Ik kan dit veranderen door op het GDP icoon te klikken waarna ik even later in het programma zie dat ik administrator ben.
      Sluit ik het programma, dan ben ik daarna bij een volgende opstart wederom geen administrator.
      Hoe zou ik in kunnen instellen dat ik blijvend administrator ben waardoor ik mogelijk wel kan uploaden naar 0.0.8?

vanBommel
      Bijdrager

Met de nieuwe link naar GDP versie 3.0.0.9 is het gelukt om GDP 3.0.0.5 te upgraden naar GDP 3.0.0.9. Ben blij dat het probleem opgelost is.

Weergave van 11 geneste reacties
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Scroll naar top