update 3.0.1.1

Weergave van 4 geneste reacties
  • Auteur
      vanBommel
      Bijdrager

Ik wil updaten naar 3.0.1.1 De link uit het helpbestand in de browser plakken lukte niet dus heb ik hem daar ingetikt. GDP eerst afgesloten. Verder de gebruikelijke procedure gevolgd. Het resultaat is 3.0.1.0. Ik heb het een paar keer opnieuw gedaan maar het resultaat geeft iedere keer versie 3.0.1.0 waar ik al mee werkte aan.
      Hoe kan ik dit oplossen?

btw
      Bijdrager

Kijk maar even op http://www.gdp3.nl onder het menu “update”. Lees de instructies goed door: virusscanners kunnen behoorlijk dwarsliggen.

vanBommel
      Bijdrager

Dank voor de informatie. Nu 3.0.1.2 succesvol gedownloaded. De boosdoener was Deep Guard van F-Secure. Deze even uitgeschakeld en het downloaden ging zonder problemen.

Johan
      Bijdrager

Voorheen kregen we een e-mailtje op het moment dat er een nieuwe versie was.
      Dat was tot nu toe altijd een ZIP bestand. en kwam vanaf een website van NGV
      Nu wordt hier verwezen naar een domein GDP3.nl. Volgens WHOIS staat dit domein op naam van
      Registrar:
      Tucows.com Co.
      Mowat Ave. 96
      ON M6K 3M1 Toronto
      Canada

SIDN geeft:
      Domeinnaam gdp3.nl
      Status actief
      Houder B.T. Wilschut, BTWilschut
      Administratieve contactpersoon noreply@data-protected.net
      Registrar Tucows.com Co. Mowat Ave. 96 ON M6K 3M1 Toronto Canada

Voordat ik updates ga installeren wil ik zo veel mogelijk zeker zijn dat die van een betrouwbare bron af komen?
      Daarom even een checkvraag:
      Gaan de updates vanaf nu van dit domein komen?

Met vriendelijke groet

Johan

btw
      Bijdrager

De IT afdeling van de ngv lijkt erg druk met andere dingen, dus we lossen het zo even op.

Johan
        Bijdrager

Helder. Dank je

Weergave van 4 geneste reacties
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Scroll naar top