update GDP3

Weergave van 1 genest reactie
  • Auteur
      Liesbeth
      Bijdrager

Gaarne een afspraak voor ondersteuning bij het terugzetten/vinden van de foto’s.

Na uitvoering van de update naar GDP3.0 van mijn bestand blijken de foto’s die in het persoonsscherm zichtbaar waren niet meer in het bestand van de persoon te zitten.
      Bij een kijk in het dossier van de thumbnails zijn de foto’s wel terug te vinden. Maar na het opnieuw plaatsen in het persoonlijk dossier worden ze wederom niet zichtbaar.
      De gehele eerste rij bij het dossier van Thumbnails zijn zwart gekleurd en leeg.
      Ook bij het persoonlijk dossier is een leeg blauw vlak te zien. En ook hier is de eerste rij van foto’s niet terug te vinden en een zwart vlak zichtbaar.

Een andere vraag is;
      Op mijn laptop heb ik mijn oude bestand nog staan waar ik een aparte activeringscode voor heb. Ook hier wil ik graag als GDP3.0 goed werkt naar toe overzetten.
      Ook zou ik graag ondersteuning willen hebben bij het verwijderen van de oude bestanden om een beter overzicht te behouden.

Met vriendelijke groet,
      Liesbeth van Hellemondt

Licentie 23030
      Lidnr. 135474

MH
      Sleutelbeheerder

Beste mevrouw van Hellemondt,

Wat betreft het dossier: als u versie 3.0.0.0 hebt download dan versie 3 opnieuw. Dat is een versie 3.0.0.1 .. Ondertussen helpt het om het vinkje “details” aan te vinken: het scherm schakelt dan naar een lijst weergave in plaats van een tegelweergave, en daarin zijn alle afbeeldingen weer goed te zien..

Wacht even totdat u zelf zeker weet dat gd3 goed werkt en u alle bestandenset overgezet hebt naar gd3 bestandensets; daarna kunt u de gd2 bestanden uit de map datagd1 verwijderen.

mathieu hendriks

Weergave van 1 genest reactie
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Scroll naar top