Update naar gd3

Weergave van 4 geneste reacties
  • Auteur
      Bert Schelling
      Bijdrager

Heb onlangs de factuur voor deze update bold aan. Alleen heb geen idee om deze te downloaded.
      Misschien kan iemand mij vertellen hoe dit moet

Bert

Lang48
      Bijdrager

In de mail met als bijlage de rekening met als opmerking “Je bestelling bij de Ledenservice is afgerond” staat onder de zin -We zijn klaar met het verwerken van je bestelling- het woordje DOWNLOADS. dit is een link en kun je aanklikken.
      Het duurt wel lang voor de registratie sleutel komt, ik wacht al 3 dagen!
      Suc6, Bé Langenburg

btw
      Bijdrager

Beste Bé Langenburg,
      Die registratieverzoeken verdwijnen wel eens. Ik vrees dat het uwe ons nooit heeft bereikt. Stuurt u hem nogmaals in aub ? Liefst met de methode 1 knop.
      In het algemeen: wanneer er binnen 24 uur geen reactie komt, gewoon nogmaals zenden graag.

Lang48
      Bijdrager

Gisteravond opnieuw een bericht via methode 1 maar nu nog steeds geen registratiesleutel. Heb net een mail verzonden via mijn eigen mailprogramma, hopelijk werkt dat wel.
      Met vriendelijke groet

• Deze reactie is gewijzigd 9 maanden, 2 weken geleden door Lang48.
        Saskia
        Bijdrager

Heb je via knop 1 wel zelf een mail gehad na het versturen? Ik kreeg dat niet en bij navraag bleek dat er niets verstuurd was.

Lang48
      Bijdrager

Na het versturen met mijn eigen mailaccount gisteravond gelukkig de sleutel gekregen en gelijk ingevoerd. GensDataPro werkt prima zo op het 1e oog.
      Op de vorige vraag van Saskia, de 1e X met methode 1 de aanvraag verstuurd en daar heb ik een bevestigingsmail op gekregen. De aanvraag was dus wel verzonden!

• Deze reactie is gewijzigd 9 maanden, 1 week geleden door Lang48.
Weergave van 4 geneste reacties
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Scroll naar top