Home › Forums › Hulpvragen Genealogieprogramma’s › GensDataPro › Update website geblokkeerd door Norton
- Dit onderwerp bevat 5 reacties, 2 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 1 week, 1 dag geleden door
Simsgen.
-
AuteurBerichten
-
-
22 december 2020 om 15:55 #3018
Simsgen
Bijdrager@programmeur en @it-afdeling NGV.
Wilt u aub zorgen dat de website waarop u de updates publiceert zo beveiligd wordt, dat Norton (en waarschijnlijk ook andere virusscanners) deze accepteert? Ik moet te veel instellingen veranderen, daar voel ik weinig voor.
Zet gewoon een link hier in het forum, dan is alles opgelost.Bijlagen:
U moet ingelogd zijn om toegang te krijgen tot de bijgevoegde bestanden.
-
1 januari 2021 om 17:55 #3050
Simsgen
BijdragerGaat iemand van de technische afdeling van het NGV hier nog wat aan doen?
-
7 januari 2021 om 14:09 #3068
Simsgen
BijdragerToeval of niet (Ik denk het niet!). Nadat ik de website had bezocht ‘onder bescherming van Norton’ werd ik 2 uur later gebeld door ‘een medewerker van Microsoft’ die me vertelde dat mijn computer onveilig zou zijn. Uiteraard geloofde ik hem niet en heb de verbinding verbroken.
Het telefoonnummer was: >>> 004 420 520 87 <<<<
Dus nog een keer een Dringend verzoek aan de makers van de website, zorg aub dat deze website voldoet aan Alle Veiligheidskenmerken..
-
-
15 januari 2021 om 19:31 #3093
lwavanvelthoven
BijdragerBeste NGV medewerkers, ik ervaar steeds een grote mate van ergernis als ik een update gp3 wil uitvoeren: zelfs als ik via een andere browser dan Chrome of Edge (Firefox) een update heb binnen gehaald, dan wordt die nog voordat ik die kan openen door Norton verwijderd. Bovendien lukt het ook niet als ik de instellingen v Norton tijdelijk heb uitgeschakeld. Zelf als ik een update op een USB stick heb gezet (een keer gelukt) wordt die op de laptop direct ervan verwijderd. Bijzonder ook : ik kan via Chrome of Edge de site http://www.gdp3.nl niet eens bereiken! Kennelijk zit het diep in het geheugen van de beveiliging. Ik verzoek u vriendelijk maar dringend de Updates op een beveiligde manier te laten toezenden. M.vr gr.
-
16 januari 2021 om 13:44 #3094
Simsgen
BijdragerHopelijk volgt er dan nu eindelijk een positief en bruikbaar antwoord van de it-afdeling van deze vereniging. De enige oplossing schijnt te zijn Norton uit te schakelen, wat ik weiger te doen. Het moet toch niet zo moeilijk zijn om het juiste beveiligingsprotocol te koppelen aan de website?
-
16 januari 2021 om 17:29 #3095
Simsgen
BijdragerOp 15 december jl. in #2982 heeft Jan Oudolf ook al geklaagd over deze blokkade. Dus NGV reageer professioneel en construeer een website die door Norton wordt geaccepteerd als veilig. Dat Norton zelf een oplossing aanbiedt staat hier buiten. Iedere website bouwer moet zorgen dat ‘zijn’ website veilig kan worden bereikt, zonder dat er ‘gesleuteld’ moet worden aan de gebruikte beveiliging. Het is niet voor niets dat it-ers dringend adviseren een goede internetbeveiliging te gebruiken.
Dus it-afdeling van NGV Doe hier iets aan!
-
-
-
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.