update

Weergave van 5 geneste reacties
  • Auteur
      EWP
      Bijdrager

waar vind ik de nieuwste udates voor v3.0 (en hoger)

geneaducatie
      Bijdrager

Heeft u een probleem en een versie lager dan 3.0.0.5, klik dan eerst opnieuw op de downloadlink in de mail die u heeft gekregen bij aankoop. U krijgt dan een update en mogelijk is uw probleem dan verholpen.

pjdewit
      Bijdrager

Ik probeer te updaten van 3.0.0.0 naar de laatste versie, maar dat lukt me niet.
      Ik heb de downloadlink uit de bevestigingsmail gebruikt zoals hierboven genoemd, maar krijg een foutmelding of de melding “Sorry, je hebt je downloadlimiet voor dit bestand bereikt”
      Graag advies

pjdewit
      Bijdrager

Inmiddels opgelost met de volgende hint van de Administrateur op dit forum:
      De downloadlink is beschikbaar https://www.ngv-securedata.nl/gdp3/gensdatapro-3-installatiekit.zip
      Het betreft de demoversie die geschikt is voor 250 records.
      Heb je al een versie gekocht en de activeringssleutel ontvangen, dan fungeert het als de volledige versie.

Saskia
        Bijdrager

Ik heb de link in de mail en die in uw tekst geprobeerd maar krijg niet de update naar 3.005> Na uitvoeren is het nog steeds 3001.
        Saskia

RiaH
      Bijdrager

Ook ik kreeg een virusmelding nadat ik de installatiekit opnieuw heb gedownload. N.b. van Windows Defender, die ik standaard niet gebruik (ik heb F-Secure van Ziggo). Eerder kreeg ik ook al de melding van de downloadlimiet. Bij de eerste versie 3.0 had ik per ongeluk meerdere tabbladen met dezelfde download geopend, omdat ik niet merkte dat mijn browser al geopend was.

Bij de installatie van de eerste versie op een tweede pc, kreeg ik al direct een viruswaarschuwing.

Waaraan kan ik nu zien of de nieuwe download inderdaad de update naar 3.0.0.5 is? En kan ik deze dan, ondanks de waarschuwing, toch installeren?

Kunt u mij de e-mail over deze update nog eens toesturen? Deze stond in een map ongelezen en nadat ik de mail geopend had, was deze direct verdwenen en kan ik hem niet meer terugvinden.

RiaH
      Bijdrager

Dank voor het opnieuw toesturen van de e-mail. Ik heb de waarschuwing maar genegeerd en de update uitgevoerd. Boven het installatiescherm staat het versienummer vermeld. Het lijkt goed te zijn gegaan.

Weergave van 5 geneste reacties
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Scroll naar top