updates gensdatapro 3

Home Forums Hulpvragen Genealogieprogramma’s GensDataPro updates gensdatapro 3

Weergave van 2 geneste reacties
  • Auteur
      GijsMeul
      Bijdrager

L.S.
      in het nieuws van GDP 3 lees ik dat er een nieuwe versie beschikbaar is .melding u heeft nu 3.0.1.0 en versie 3.0.1..9 is beschikbaar.
      Dan staat er dat de versie beschikbaar is op http://www.gdp3.nl maar hier is niets te vinden.
      In het programma staat dat ik niet de administrateur ben? Wie het dan wel is is voor mij een vraag.
      ik zou graag willen updaten maar hoe. Via internet steeds meldingen van world press

gaarne informatie over de mogelijkheid om te upaten

met vriendelijke groet
      Gerard Meulemans

rhvdberg
      Bijdrager

Ik zie net dat 3.0.2.0 beschikbaar is.

btw
      Bijdrager

U vindt de update op http://www.gdp3.nl onder het menuutje “update”.
      Windows heeft zelf verzonnen dat men van een programma nog eens extra kan aanzetten “starten als administrator”. Pas dan bent u werkelijk administrator in die applicatie. Het is niet zozeer noodzakelijk om administrator te zijn in GDP, maar Windows doet soms onverwachte dingen als de gebruiker niet echt administrator is… met name bij het opslaan van bestanden en instellingen. Dus om het zekere voor het onzekere te nemen is het aan te raden om GDP helemaal als administrator te starten.
      Men kan van een applicatie aanzetten dat hij altijd als administrator wordt gestart door er met de rechtermuisknop op te klikken en dan onder het tabje compatibiliteit aan te vinken “altijd starten als administrator”.
      Het nadeel is dan wel weer dat Windows altijd bij het starten vraagt “Wilt u dat dit programma wijzigingen aanbrengt etc…”. Dit KUNT u vermijden door uw veiligheids-instellingen (de UAC) heel laag te zetten. Maar dat raden we ook niet aan… dus dan maar elke keer een keer extra op “ja” klikken. Is natuurlijk ook geen ramp.

Weergave van 2 geneste reacties
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Scroll naar top