Website: afgeschermde afstammelingen

Home Forums Hulpvragen Genealogieprogramma’s GensDataPro Website: afgeschermde afstammelingen

Weergave van 2 geneste reacties
  • Auteur
      Vandamma
      Bijdrager

Vermits ik regelmatig vast liep (mogelijk wegens een bug), , besliste ik om een nieuw GD3-bestand aan te maken en alle gegevens stap voor stap opnieuw in te voeren. Regelmatig voer ik een controle uit. Hierbij stel ik vast dat bij instelling “afschermen gegevens” vanaf 1920:
      – de personen geboren na 1920 afgeschermd zijn
      – wanneer ik op de website echter de gegevens van de moeder raadpleeg, dan lees ik dat haar x kinderen zijn afgeschermd, doch worden de geboorte- en overlijdensplaats van de moeder vermeld als zijnde tevens de geboorte- en overlijdensplaats van haar kinderen.
      Wat loopt er hier fout?

Met vriendelijke groet,

Marc

Bijlagen:
      btw
      Bijdrager

Men kan kiezen op welke wijze wordt afgeschermd: Alleen gegevens, gegevens en vervolg, of “alsof niet bestaat.”
      De optie “alsof niet bestaat” laat alles weg over de afgeschermde personen… alsof ze niet hebben bestaan.
      zie instellingen-web-opstellen, onderaan.

Vandamma
      Bijdrager

Klopt doch dit verklaart niet waarom het programma foute geboorte- en overlijdensplaatsen invoegt.
      Ik heb zo het gevoel dat de nieuwste versie toch nog enkele bugs heeft. Zo krijg ik soms de melding foutief persoonsnummer: 0 terwijl dit nummer niet bestaat.

Weergave van 2 geneste reacties
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Scroll naar top