Weg info hoofdscherm

Home Forums Hulpvragen Genealogieprogramma’s GensDataPro Weg info hoofdscherm

Weergave van 3 geneste reacties
  • Auteur
      hermsenrw
      Bijdrager

Tot voor kort was in het hoofdscherm de bronkoppeling voor geboorte en overlijden zichtbaar en in het relatiescherm de bronkoppeling voor het huwelijk. Die informatie is thans (plotsklaps) verdwenen. Welk vinkje mis ik en waar?

Een tweede vraag betreft basisinfo die bij het invullen van de bronnen op de achtergrond altijd beschikbaar was. Die basisinfo komt niet meer te voorschijn, waardoor ik nu bij elke toevoeging alle gegevens opnieuw moet invoeren.

Hoe kan ik die automatische ondersteuning terugkrijgen?

btw
      Bijdrager

Heeft u de laatste versie ? Deze is 3.0.1.7. Zonee, haal de update even op van http://www.gdp3.nl
      GDP toont altijd alle bronnen. Soms moet het scherm worden ververst: dat doet u met het verversknopje in de knoppenbalk. We proberen dit zo min mogelijk nodig te maken.
      Die achtergrondinfo kan zijn: het opmerkingenscherm van de persoon of bron: een zwevend scherm met de door uzelf ingevoerde opmerkingen van de bron of persoon. Of u bedoelt het spiekscherm: een scherm waar u tekst in kunt plaatsen die daarna heel snel kan worden ingevoerd in de bewerkschermen.
      Ik denk het eerste: heeft u bij instellingen-bewerkopties-opties uitgevinkt heeft “opmerkingenscherm in beeld” ?

hermsenrw
      Bijdrager

Helaas, ook na de upgrade keert de bronvermelding in het hoofdscherm niet terug. Ook de wijziging van de bronkoppeling is niet meer mogelijk, omdat de koppeling niet wordt herkend. Koppelingen zijn wel doorgevoerd. Ook in de parenteel ontbreekt nu de verwijzing naar de bronnen.

hermsenrw
      Bijdrager

Probleem is opgelost. Echter, welk vinkje de oorzaak/gevolg is, is helaas niet meer te achterhalen.

Weergave van 3 geneste reacties
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Scroll naar top