wijzigen e-mail adres voor Nieuwsbrief

Home Forums Hulpvragen NGV webomgeving NGV-web Nieuwsbrief wijzigen e-mail adres voor Nieuwsbrief

Weergave van 0 geneste reacties
  • Auteur
      Louk-NGV-Help
      Bijdrager

Dag Helpcentrum,
      Vanochtend ontving ik de NGV Nieuwsbrief nr. 139. via mijn OUDE e-mail adres <louk@nikhef.nl>. Ik doe al ruim een half jaar verwoede pogingen de nieuwsbrief op mijn NIEUWE e-mail adres <louk@lapikas.nl> te laten bezorgen, maar tot nu toe tevergeefs. Ik heb op alle plaatsen die ik kon vinden binnen de oude en nieuw website mijn oude e-mail adres gewijzigd in het nieuwe maar het mocht niet baten. Onderaan de nieuwsbrief staat een link naar “Abonnement beheren” (van de nieuwsbrief neem ik aan). Die leidt naar een pagina waar staat: “Moet je je e-mailadres wijzigen? Schijf je hier uit, meld je daarna eenvoudig opnieuw aan.” .
      Ik heb me uitgeschreven, dat lijkt gelukt. Maar hoe je daarna je ” eenvoudig weer aanmeldt.” is volstrekt onduidelijk. In ieder geval niet op die pagina, want daar staat geen veld waar je je e-mail adres kunt invullen.! Dan maar op de home page van de website gekeken, daar staat een zoekveld waar ik “nieuwsbrief”in geef. Dat leidt tot niets bruikbaars, In ieder geval niet tot een eenvoudig scriptje à la “U kunt zich hier abonneren op onze Nieuwsbrief: ……”.
      Ik begin bijna te vrezen dat de Nieuwsbrief via e-mail helemaal opgedoekt wordt>. Zo niet dan hoor ik graag van u hoe ik het bovengeschetste probleem oplos.
      Met vriendelijke groeten,
      Louk Lapikas <louk@lapikas.nl> , lidnr. 107164

Weergave van 0 geneste reacties
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Scroll naar top