Winkel – Mijn account

Home Forums Hulpvragen NGV webomgeving NGV-web Algemeen Winkel – Mijn account

Weergave van 0 geneste reacties
  • Auteur
    Berichten
    • #2029
      Pieter
      Bijdrager

      Hallo,

      Ik ben geregistreerd gebruiker van GensDataPro 3.0 en heb deze inmiddels gedownload en in gebruik. Maar omdat ik GDP heb aangeschaft zonder downloadgarantie en het fenomeen downloadgarantie ook niet helemaal snap, wilde ik zojuist in de winkel nog eens kijken wat dat precies inhoudt en of ik dat alsnog kan aanschaffen.

      Maar voor de winkel heb je een account nodig en omdat ik dat (nog) niet heb wilde ik mij op https://ngvledenservice.nl/winkel/mijn-account/ registreren met mijn e-mailadres wat bij jullie bekend is. Maar als ik dat probeer komt er een WordPress foutmelding “Er heeft zich een kritische fout voorgedaan op je site. Meer informatie over probleemoplossing in WordPress.” En ik krijg ook geen e-mail terug.

      Dus 2 vragen mijnerzijds:
      1. Hoe registreer ik mijn als niet NGV-lid/gebruiker GDP bij de NGV winkel?
      2. Wat houdt de download garantie precies in?

      Groet,
      Pieter Schelling
      pa.schelling@ziggo.nl

Weergave van 0 geneste reacties
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Scroll naar top